Siz''Erkekler''(!)


Siz ki benim seveceğim kadını aldatıyor,benim şiir yazacağım kadına küfrediyor,benim sarılacağım kadına vuruyor,belki de benim uğruna canımı feda edeceğim kadını katlediyorsunuz..Sonra aşk yok diyor kadınım benim,sen de haklısın tabi güzelim..Bütün erkekler aynı oluyor sonra,bütün erkekler onursuz,gurursuz ve şerefsiz;ben ise susup kalıyorum,çünkü hala size erkek diyebiliyorlar...

Siz varken ben neyim ki bilader,bir hiçim resmen..Doğru ya kimse sevemez çünkü bu şehirde,yazdığım ve yaşadığım gibi böyle.Hele ki siz,tutturmuşsunuz sahte bir gurur,bir erkeklik;ağlatıp bırakıyorsunuz sonra,öyle katı ki yürekleriniz,ardınıza bakmadan çekip gidiyorsunuz sonra da...
Aşk meşk de yalan değil mi zaten,sırf siz haddinizi bilip bir tek kadına gönül veremediniz diye;damsız da ben oluyorum değil mi,günde bir,haftada bir,ayda bir bir başkasını sevmedim,beni asla benim gibi sevemeyecek birine gönül verdim diye!Doğru ya,inanırım;siz ne söylerseniz doğru(!)Ben de yokum zaten anasını satayım,sizin bile gönül verdiğiniz,size bile gönül kaptırılan bu dünyada;ben de yokum,bu damsız ben,tıpkı aşk gibi yokum...

İncinmişler,kırılmış ve göz yaşı dökmüşler;aşka inançlarını yitirmişler sizin yüzünüzden.Buyrun övünün eserinizle''delikanlılar(!)'',buyrun buyrun çekinmeyin.Yalancı diyorlar bana artık,''Kimse böyle sevemez'',''Böyle bir aşk yok''Ama en kötüsü de ne biliyor musunuz,o kadar çok karşılaşmışlarki sizinle;beni siz zamparalardan sanıp sizinle bir bile tutabiliyorlar.Onlara kızmıyorum,sizin günahınız;sizin günahınız ya,onların boynuna kalmaz bir yere yazınız...

0 Yorum:

Yorum Gönder