Olmayışının

İzahı yok göz renginin,saç telinin,senin,benim..Olmayışının da,en çok...
Ve olmayacağınla olacağının bu sonsuz zamana yayılmış ihtimalsizliği de daha bi'meczup ediyor beni,tek senle ben kalsak da dünyada,yine de olmayacağına dair bu sebepsizliğin de izahı yok ayrıca...

Kim bilir diyorum"bu kadar da imkansız değildir belki de,olamaz,yani olmamalı."..Beni boşverelim,nasıl olsa hep şair ve muhtemelen de"şairinim",en başından beri hayatımın ve diğer herşeyin,üstelik de sonuna kadar,geriye kalacak herşeyin ve ötesinin...
Senin fikrin önemli,fikrini biliyorum da 30 sene sonrası için de bu böyle mi,ben tamamen iyileşince,iş güç sahibi olunca da geçerli mi bu senle benim imkansızlığımız,aynı cümlede kullanılamayışımız...

Ha yine olmazsa yine de bekleyeceğim tabi o ayrı,bu bendeki beklemenin ilahı,aşkının sunacağından hep emin olduğum selametin merakı,senin aşkının,sana aşkımın...

0 Yorum:

Yorum Gönder