Ah Kadın!

Şimdi neyi anlatsam diye düşündüm ama hep aynı şeyler,olsa olsa sen,kaşın-gözün,gülüşün-gözyaşın,oluşun-olmayışın.Ah kadın!Mesela türküdeki gibi,zülfün tel tel olmuş görülmeyeli,daha bi'cıvıldar olmuş gözlerin,güler olmuş yüzün..Özledim de bana mı öyle geldi dersin?iyi de,ben kendimi bildim bileli seni özlemekle geçti zaten..Yine de değişmişsin,ve kusura bakma ama kendimi tutamayıp yine aynı yere geleceğim,ben de sıkıldım ama olsun...Ah kadın!Diyeceğim o ki''keşke'',keşke değişen birşey varsa o da durumumuz olsaydı demek o kadar çok geçiyor ki içimden,her gün,her gece,her an..Neyse,boşver boşver...

Geçen gün sokakta senin eskiyi gördüm işte,anlarsın ya;iyice birbirimizi süzüp devam ettik yine yolumuza.Sonra düşündüm;
Ah kadın!Bayağı da çok kişi sevmiş seni,az uz değil yani;şimdi tutup buncasının arasından nasıl sıyrılırım ben diye,tuhaf oldum öyle bi...Aralarından en çok seven ben olsam,en başka seven ben olsam-ki öyle de-yine de tanımlamaz sevgimi.
 Ah kadın!İçimden geçen türlü hissi bir bilebilseydin kim bilir sen neler hissederdin,çünkü benim ömrüm hayatımda yazacağım hiçbir yazı ve kitap sana olan aşkımın neredeyse yüzde birini bile anca ifade edebilecekken,senin sana karşı olan aşkımdan haberdar olman dahi başlıca bir mucize...
Ah kadın!''Beni neden sevmedin?''desem diyemem,incinirsin diye korkarım;cevabını da veremezsin zaten,belki beni sevdiğinden belki de bahsimi dahi etmediğinden.''Keşke sevebilseydin?''desem de aynı,herşeyin başka türlü olmasını hala dilesem de aynı...

Ah kadın ah,ben hala eski defterleri açıp dururum;sana olan aşkımı,yaşatabilseydim diye sana..Hala kalbimdesin,bazen yarasın bazen şifasın;kaldığına dert yanmıyorum da kalbimde,hem var hem yoksun ya o acıtıyor içimi be...Hayal değil düş değil,ömrümü adadığımsın;yoksa inanmaz mısın,efsun değil bunlar,ben ölürken anlarsın...

0 Yorum:

Yorum Gönder