Geçmedi


Hatırlamaya değmeyecek kadar uzakta kaldı her şey, kalmaktan ziyade kendini orada bıraktı...
Tüm düzlemler düşüş simdi, karşımda aşağılar.
Her şey özleyemeyeceğim kadar yalan, yitirdi geçmişi düşünmek anlamını, kızmayın ama bir şimdim de yok.
Kendimi kaptırdığım o onca teknik ıvır zıvır, hani sürekli bir şeyler yapıyorum, şöyle enerjiğim böyle sevecen... Biri durdursa düşüp öleceğim, görmüyorum demeyin artık.

Haklı sebepleri olanlar lanetlidir, biliyorum bu saatten sonra hiçbir asil dost, hiçbir gönülden seven onca da çırpınsa bir damla can suyu olamayacak bana; metin olsunlar söyleyin, bu hikayeye onları da hiç dahil etmemeliydim, bu hayata. Onlar elinden geleni yaptı, bilsinler ki ben de denedim her şeyi, yemin ederim.

Affettim geçmedi, kızdım bağırdım geçmedi, hıncımı başkalarından aldım geçmedi, hobiler buldum profesyonelleştim geçmedi, yerlerine başkalarını koymaya çalıştım ama kişilerden bağımsız, ne güvenmeyi ne sevmeyi becerebildim. Başta yoktu ya, bir şeyin benden alınmışlığıydı ya o boşluk. Geçmedi işte. Kızmayın bana n'olur. 

Ben kızayım, zaman her şeyin ilacı diyenlere, zamanın ilacını soraraktan. 

0 Yorum:

Yorum Gönder