Bugün Son


Sen hep kaçarsın da, gün gelir alelade bir anda onu görürsün.

Başına gelen her kötü şeyin asıl sebebini, bugün olduğun senin kötü yanlarının asıl sebebini, rastlamamak için onlarca yere gitmediğini.

Ben bugün onu gördüm işte, beni bir ömür bu kadar güvensiz, kaygılı, hüzünlü, karanlık kılan o kişiyi gördüm; uğradığım ilk ama en büyük ihaneti, hiçbir şeyin eskisi gibi olmayışını, KAÇTIĞIM HER ŞEYİ gördüm.

Ben bugün ilk dostumu gördüm, ilk de yalan olan.

Ben bugün emin oldum, hani hepimiz düşünürüz ya bazı kişileri uçurumda görsek ellerini tutar mıyız diye, bugün anladım ki tutmam. Bugün uçurumun kendisi olduğumu anladım. Bugün bunca çabamın, bunca iyiye ve güzele ısrarımın, bunca gülümsememin bir bok etmediğini bildim ben.

Artık gerçekten pes,
Biliyorum hiçbir dost hiçbir kimse bunu hafifletemeyecek artık, çok geç
Bu saatten sonra sadece boşa çaba harcanabilecek bir hüzün hatırlatıcısıyım
Ve son kez, sahiden, en önemlisi sevdiğim için sevdiklerimin hayatından çekiliyorum.

Affetmek dahil tüm çare görünen şeyleri denedim ve içinde bulunduğum durumu değiştiremediler, melek oldum zalim oldum ama aynı boşluk. En azından sadece beni içine çeksin ve n'olur öğütsün artık.

Herkes onu, onları iyi, mutlu görecek. Ben mi? Alptuğ ne zaman kimdi ki? Bırakın Allahaşkına!

0 Yorum:

Yorum Gönder