Mermer

Bir mermer gibi durarak bekliyorum seni, arayasım yara zira; hoş, denk gelmemiz de epey zor ben kendimi kapattıkça. Başka çarem yok ki en güzel mevsimim, bana adım atan kadınlardan bile korkar oldum, haklıyım sen de biliyorsun.

Duracağım ben böyle mermer soğuğu, en kalın zırhı kuşanıp sen gelene, sen olduğundan emin olana dek çıkartmayacağım insanlara karşı...
Sen geleceksin sonra, çekip alacaksın beni bu çukurdan, artık bileceğim "geçti" , bileceğim "her şey güzel olacak".

Mermer ağırlığında radikal kararlar alacağım, seninle Aşk Tesadüfleri Sever 2'ye gitmek gibi, kızımızın adını Şiir koymak gibi, bir sonraki arabamı daha büyük almak gibi, küfür etmeyi bırakmak gibi...

Mermer beyazı olacağım sevgilim, artık kirlenmemek üzere; dikili duracağım gölge diye sana, benden sekecek hedefi sen olan türlü keder, sırtını dayadığında yıkılmayacağını bildiğin bir mermer olacağım.
Köşeleri, kenarları yumușatılmıș bir mermer olacağım, ne sana ne başkasına batmayacağım söz.

Mezar taşılığım son bulacak.

Sen gelince büyüyecek,
Büyüyünce mermer olacağım.

0 Yorum:

Yorum Gönder