Sevmediğim Kadına İthafen

Bugün değişik bir haber aldım ve inanın nice nice tebessüm ettim,
Adını vermenin lüzumu olmayan bir kadın benim onu sevip sevmediğimi öğrenmeye çalışmış,ki bunu bana karşı bir his besleyerek de yapmamış;
Yahu ben seni sevsem ne sevmesem ne bre kadın,velev ki sevdim doğrusu yanlışı bana kalsın...Peki ya soğuduysam çoktan?Bunu bana karşı bir şey hissederek sorsaydın öyle olmasa dahi evet derdim hem buradan hem de yüzüne;zira haberim vardır sevenin akıbetinden,karşılık buluşumdan haberim yoktur ama tahmin edemeyeceğin kadar tahmin ve hayalim mevcuttur.Sende de o yoktu işte anladın mı,sen sevenin halinden anlamazdın bunu şöyle böyle herhangi bir şekilde belli ettin,tıpkı benim seni seviyor olduğum düşüncesine her nasıl kapıldıysan o şekilde.Sen sevenin halinden anlamazdın matmazel bakma kusuruma,sen beni sevmezken ben seni sevsem sana yazıktı ve ben seviyorduysam da vazgeçmişimdir seni emin ol,üstelik sandığından da çabucak.Ben öyle kısa,ne idüğü belirsiz,anlamsız sevdaların adamı değilim yanlış anlama,işte gayet de bu sebepten seni sevmediğime emin olabilir ve gönül rahatlığıyla o herhangi sıradan yaşamına devam edebilirsin...

Ben kalıcı sevdaların adamı,sense konar göçer bir kuş;biraz güzelsin belki,mütemadiyen herkes kadar.Ufacık bir çocuksun sen yaşın bir önemi yok,hatta zaten yaşın bir önemi olmamasına dayanaraktan "Sen aşktan sevdadan ne anlayacaksın sanki?" Ey gidi uçarı,serseri küçük kız,sen beni anlamazsın,sevmezsin,seni sevdiğimi fark edemezsin sevsem de,oysa sevmezken bunu uydurabilirsin tıpkı bugün öğrendiğim üzere çünkü belki tırnak kadar bile etmez ama zannedersem egoistsin.Sen beni üzersin bir kere,sen sevenin halinden anlamazsın bu iki kere iki;ve adım gibi eminim sen beni zerre tanımıyorsun,lakin ben sakallarımdan beridir çok başka sorumlu bir adamım ve artık ister istemez daha kalıcı,kaydadeğer ve en çok da ne beni ne de kimseyi acıtmayacak adımlar atmak durumundayım.Öyle çoluk çocuk peşinde tüketemem bu ömrü,zati çoktan tükendi ve kalan demlerde de senin değil çok özel birisinin yeri mevcut,henüz tanımıyor olsam da,nerede olduğu,kim olduğu ve benzeri hiçbir şeyi bilmesem de o sen değilsin...
Sevmediğim kadın,seni sevmediğime emin olabilirsin;
Lakin gönül isterdi ki sen de beni sevesin("de" gereksiz oldu biliyorum lakin atmaya kıyamıyorum işte),zira bir Alptuğ Dağ asla ve hiçbir suretle kendisini seven birini sevmemezlik edecek hadde inmiş değildir ve olmayacaktır.O zaman belki hoş olurdu,ama neyse küçük kız,var git yoluna,bu abiyi de del oluşuyla bırak;hem ufak bir hatırlatma olsun ki sen bana Alptuğ diyemezsin,belki en fazla şair dersin ama o da senin üslubuna yakışmaz...

Bak bu şarkı da bu duruma fevkalade...

0 Yorum:

Yorum Gönder