Kavga Edersek Diye

Misal diyorum sevgilim,henüz sen var değilken dahi etrafimda çokça ayrılan var sevgili eşim,hani olmaz ama es kaza kavga etsek senle;

Bir anlık sinirimdir,başka şeylere olan hararetimi elimde olmaksızın sana sergilemiş ve fark edince de özür dilemeyi sindirememişimdir,bir durumda senin için doğru olanı ve iyiliğini düşündüğüm içindir,pek ihtimal vermiyorum ama bakarsın kıskanmışımdır seni(ha o da kıskanılmayacak biri olmamandan ziyade bana has olduğunu bilmemden kaynaklıdır),bir şekilde seni kaybetmekten korkmak gibi belki de izah etmeye utandığım yahut korktuğum çekincelerim vardır,hayat üzerime gelirken seni yanlış anlamışımdır,aotalca bir fikri büyütmüşümdür kendimce,sana zarar gelmesi ihtimaline olan korkumdan türemiş ani bir paniktir,sana sana söylemediğim kadar ihtiyacım olduğundandır ve daha şu an aklıma gelmemiş onlarca sebepten...
Sen yine de beni affet,anlayışla karşıla,alttan al,benim saman alevimden etkilenip bana bir yangınla dönerek ikimizi birden yakma;sakin karşıla beni.bakarsın belki de o an Allah kahretsin ki hiç ummadığın bir ben çıkmıştır içinden kestiremiyorum,işte benim o olmadığımı unutma,bazen aptalca veya düşüncesiz falan davrandığımdaysa n'olursun bunu fark etmemiş olma olasılığımı da göz önünde bulundur örneğin;fark etmem gerekir farkındayım ama hem insanlık hali hem de kendini objektif değerlendirince bu ihtimalleri de göz önünde bulundurmak zorundasın...
Senden benimle konuşmaya çalışmamı rica ediyorum,ama konuşmaman yahut gitmeni söylediğimde de kırılmamanı;zira o an kendimi tanıyorumdur ve konuşursam üzeceğimdir seni,anlıyorsun di'mi?

Bir ip ucu ki elimi tutsan yahut sarılsan o an her şey geçecektir,misal senin için bir kavgaya giriyor olsam (ki dayak yiyeceğimi bilmeme rağmen girerim)senin tek bir olumsuz isteğinle içimdeki tüm o öfkeyi bastıramasam bile emin ol eyleme geçmesini engellerim.Böyle süper güçlerin olduğundan haberin yoktu sanırım tatlı kadın,sen gel ben sana her şeyi öğreteceğim...
Yalnız sen de bana böyle bir mektup yazabilsen çok şanslı olurdum,henüz seni tanımadığımdan umarak sana uyum sağlamak oldukça güç,yanisi sen orada tatlı tatlı gülüyorsun ancak biz de burada oldukça meşakkatli bir iş ceviriyoruz ve benim bu kelimeyi bir yazıda ilk kullanışım da bu sanırım...
Ayrıca da merak etme sakın,yani kavga fian tüm bu anlattıklarım ikimiz için istisnai şeyler,yalnızca bir an oturup senin geleceğini ve yirmi hatta daha fazla seneyi beraber nasıl devireceğimizi falan düşündüm de,n'olursun etmeyelim tek bir kavga;ya da edelim kız,ama tek kavgamız kendimizin diğerini daha çok sevdiği,doğacak mümkünse kız ama erkek de olabilecek çocuğumuzun ismi,sana ya da bana çekip benzediği,oturacağımız ev ya da alacağımız araba muhteviyatında olsun...

0 Yorum:

Yorum Gönder