Sanatımı Yapacağım

Artık yapmam gerekeni biliyorum ben,sıkıldım bu muameleden ne idüğü belirsiz.Artık yalnızca sanatım var,sevdiğim kadın ve yalnız birkaç gerçek dostum.Sanatımı yapacağım,dersimi çalışacağım,fırsat kollayacağım,düşüneceğim ve de düşleyeceğim.Basıp gideceğim,yükseleceğim,ilerleyeceğim;hoş bu beni anlaşılmamaktan kurtarır mı bilinmez ama hak ettiğimi alacağım,yani ne sevgi bilmezlerin arasında aşktan söz edip onlardan birine aşık olacağım ne de herhangi kimsenin hakkımda bir ithamda bulunması veya bir şeylik taslamasına maruz kalacağım...
Sanatımı yapacağım her zamankinden daha fazla ve dolu,anlamayanların bile anlamayışına anlamayışına inatla;zira garezim var bu başı boş yaşayışlara,etrafımdakilerin beni adam gibi tanımayışına,ona göre de davranamayışına...

Onlar beni,sanatımı,ilkelerimi falan her bir şeyi kanıksayabilir ama sanatım onları kanıksamaz;işte ben de beni kanıksayamayacakları, ve kanıksasalar dahi bir önemi olmayacağı mertebeye sanatımla erişmek istiyorum.Sanatım hakkında fikri bile olmayan ufak da olsa bir kesim insanın şöylesin böylesin gibi ahmakça fikriyatlara kapılabilme özgürlüğüne sahip olmaları beni iğrendiriyor yalan değil."Siz kimsiniz?"diyecek olsam egom olduğunu,hava attığımı falan savunarak tereyağı gibi üste çıkacaklarından sanat yapıyorum,onlarla onların anlayamadığı bir farkım olsun diye,çünkü ben sanatımım...

Dip not:Orada yanlış yazmadım,zeytinyağı onlara göre çok sağlıklıydı sadece...


0 Yorum:

Yorum Gönder