İnfilak

Bundan sonra sevmek bir seni ben?Bundan sonra sevmek bir kimseyi ben?Değil sevmek,önüme çıkan her güzel kadına,gülümseyen,dolu dolu bakan her kadına trip atmak hakkımdır benim artık.İçimde kavga eden ilahlar var bilmezsiniz.Umurumda olmamanın,benim için değersiz bir kimse olmanın ikimiz için de daha iyi olacağı bir argümandan ne hayır gelir bilmiyorum.Ama bana unutmak dendi,bana böyle söylendi işte;kimileri pes de dese razı olmak bunun adı,onlar nereden bilirmiş bu elzemliği de konuşurlarmış bakayım?eminim bir defa bile denememişlerdir şiir yazmayı,asla da bir an üzerine birkaç yıllık düşünce harcamamışlardır...
İnfilak ettim yine;çünkü tüm bunlar iyi şeyler değil biliyorsun,açıkca üzülüyorum.Yok bundan sonra sevmek,bizeyiz biz,biz bizeyiz.Doğruları söylemeyin hafız,ben de biliyorum ve yanıyor canım;anı falan istemiyorum ben iyi ya da kötü dedikçe..Neyse...
Okşamayın başımı ne bileyim,şiir söyletmeyin bana,okutmayın türkü;yandırmayın ulan yürek,hayata bağlamak adına falan kandırmayın.İnfilak ettim ben ki her yitenin ardından yazacak bambaşka bir şeylerim var ama niye?Gören de sanar ki rahatlıyorum,sadece yazmasam infilak etmeden risk oluşturacaktım...

Tamam senin dediğin de doğruydu hocam,Eda seninki de,seninki de Nihan,falan filan..Doğru da doğrulardan elimde kalan sadece bir infilakın bıraktığı o yanıklar.Ellerim yanıyor evet nereden bildiniz,bu satırları ve sonrakileri,en çok da öncekileri yazarken bastığım her bir tuşta olabildiğine imkansızca yanıyor...
Ben de biliyorum doğruları ama inkar hiç olmazsa bir yere kadar yetindiriyordu,bittiğini bildiğin çokokremin dibini ısrarla sıyırmak için elli çeşit yöntemi sabahın köründe denemek buna en güzel örnek kanımca..Hoş,ne doğrular ne de yanlışlar getirecek sevdiğim kadını ve de zaten sandığım kadın sevdiğim kadın olmadığından gelmesi beklenecek biri bile olmayacak ve ben öylece yazacağım.Ne mağrur bu tablo,Picasso görse kapıyı kapatır yatardı.Ben bile yoruldum çünkü,eğitim hayatının stresinin içerisinde ilerle(me)yen aşk hayatımın gölgesinde ne idüğü belirsiz giden sağlığım ve ben Alptuğ.Bunlarla ben bile bir günden bir güne diğerimizi kabullenemedik ki hangi kadından kendini sevebilmemi bekliyorum ben...

İnfilak bu,sevmek yok,heves yok,umut yok,beklenti yok;
Doğacak kızım Şiir;baban böyle güzel aşk hikayesi yazmayı nereden sevdi?
İlk şans tanınmamış adamın başkalarına umuttan yerle bir olması dışında ne beklenebilirdi ki böylesine kutsal?Sana sormadım kızım amcalara sordum,infilak etmemiş orta yaşlı ve öyle hisseden insanlara...

0 Yorum:

Yorum Gönder