Başka Seçim

Şu an şu vakit dünyanın en elzem duygularından birini yaşadığıma eminim ama bu seçim için değil,en azından bu seçim için...
Geçmişteki duygular gün yüzüne mi çıkıyor,adı i ile başlayan kadın mı mesele,yine mi?
Her an bir şekilde farkında olmadan karşıma çıktığında,kendimden bile saklayamıyorum en basitinden gözlerini gördüğümdeki o duyguyu.Aşk değil,pişmanlık da değil kesinlikle;ama özlem olabilir,evet buruk duyguların patlaması da olabilir kesinlikle ama bu defa anlık değil;belki de şu anıma baktığımda geçmişten daha değer olmadığı içindir...
İçimdeki çocuk yufka mı yürekli,incinmiş mi,aldanmış mı,masum mu?Ve yaşanmış,yaşanan bu aşkların hepsinin dibine kadar gerçek olması mı bu?

Geçmişe dönmek isterdim ama hakikaten hiç pahasına,hiç bir şey değişmeyecek ve sevip sevilmeyeceğimden;ancak daha mı değmişti bilmiyorum,yani acısı bile daha mı çekilebilirdi-ve hala da öyle-o aşkın? Belki de en etkili sebep sizden sakladığımdan değil de telaffuzundan incindiğim o kadının yahut ona beslediğim açık net pahabiçilmez türlü hissin benliğini umutsuzlukla birlikte giderek yitirmesi ondan sonrakilerde;yani Türkçeleştirmek gerekirse,her bir redde tutkuyla umudun azalması ve benim de yorgun bir adam olmam...
Buna isteyen istediği tepkiyi versin ancak şuan aşık olduğum kadına da,ilk aşkım olan o kadına da onu sevmeye değer olduğunu söyleyip sevebilecek ama daha da önemlisi sevilebilecek birini bulmak için yola koyulmak isterdim...
Ancak şartların buna el vermesi bir ihtimal bile değil,ama şarkıdaki gibi"Bir ihtimal daha var,o da ölmek mi dersin?"
Öyle işte,yani ölmekten söz etmiyorum;
Tabi buna ölüm denmiyorsa...

Aslında gerçek birkaç aşk yaşamış birinin yaşayacağı,sanılanın aksine gayet tutarlı hisler bunlar, gurur duyduğum ızdıraplarımın içinde bir de bu var işte.Başlıkta seçim dedim ama bir seçim yapmam gerekmiyor,aslında hiç bir şey yapmam gerekmiyor;yalnızcauzun zamandır-yani o kadından beri-olduğu gibi yine bir şeylerin kendiliğinden olması gerekiyor,aslında bakarsan nasıl oldu bilmiyorum ama tam olarak en baştayım yine,her anlamda 0 ve 0'dan...

0 Yorum:

Yorum Gönder