Bugün Doğmuş

Bugün doğumgünüymüş bakın,sevdiğim kadının doğumgünüymüş ve ben bunu bugün öğrendim.E tabi bugün öğrenirsin,o kadar göz göze,yan yana gelişinde bir an olsun cesaret edip dudaklarının ucuna kadar gelen selamı veremedin;ne ilan-ı aşklar ettin de,Cemal Süreya'nın dediği gibi bir selamına yenildin...
O da vermedi Allah var;ama az çok biliyorum kızların umutlandırmak gibi nelerden korktuğunu ve o selam verse nasıl umutlanabileceğimi..Ama ben de bir kere umutlanayım anasını satayım,çok mu;hayatında ikinci şansı değil,ilk şansı bile alamamış bir adamın da umutlanma hakkı olsun artık....
Ama asıl mesele bu değil,sorun;keşke doğumgününü kutlamam bu kadar kuru olmasaydı,ya da böyle olması gerekmeseydi diyelim.Hoş,o ona duyduğum aşkın binde birinden haberdar değil,abartısızca yemin ederim eğer bana beni tanımak için şans değil ama bir fırsat verseydi,dünyamı önüne serer"Senindir"derdim.Şans kelimesini sevmiyorum çünkü öyle bir şey yok,olsa da aşk asla bir şans işi değildi zaten...

Bu tarihi bir yerlere kazıma vakti geldi de geçiyor şimdi,2 Kasım...
O bugün doğmuş,pek çok kişi daha doğmuş ama sanmıyorum diğerlerinin bir o edeceğini,en azından benim için asla.Ayrıca bugün doğan başka şeyler de var,umut değil,aşk da değil,değer vermek de değil;tüm zamanlardır dile getirdiğim kelimeler bunlardı evet ama,bugün doğan şey sadece zaman,ölen de olabilir ben de kestiremiyorum herkes gibi.Yani onu yeterince sevebilecek ve bunu her şekilde ifade edebilecek kadar olan zamandan söz ediyorum;yeterince derken,başka herhangi bir sevgiye ihtiyaç duymayacağı,duysa da asla yalnız kalmayacağı kadar yeterince...

Ve bu coğrafyada beni özellikle de bu konuda anlamayan insan sayısı her geçen gün artarken,
Bari diyorum saygı duyun hasretime;
Ömrünüz yetmez de,
Sessiz kalın biraz bari...

0 Yorum:

Yorum Gönder