Yaşamadım


Nasıl da ıskaladım hayatı tam ortasından
Beceremedim yaşamayı, elime yüzüme bulaştı
Yeni sabahlara uyandım uyanmasına ama...
Ama hiç güneş görmedim gerçekten
Isınmadım, adam akıllı tadamadım dostluk sevgi
Nasıl da yaşamadım.
Sadece ben olabildim, bu da bana bile yetmedi

İyimser ama çok da sağlam olmadığını bildiğim
Pek çok beklentiye tutundum, düşene kadar
Yaşadım sandım, sanki görmüş gibi hak ettiğimi
Yaşamadımsa bile çok kişiye, hak etmeseler de
Görmezden gelinemeyecek sevgiler bıraktım.

Nasıl da yaşamadım içten bir karşılığı,
Evvela dostluk sonra aşkın hasretini
Düğüm gibi ölüm urganımda taşıdım
Belli etmedim belki, malum dünya düzeni
Yaşamadan yaşlandım
Kendi yaptıklarımı, görmeye özene özene. 

Nasıl da yaşamadım gözü arkada olmamayı,
İç rahatlığı da, eminlik de neymiş
Öyle ürkek titremekten ihtimaller denizinde,
Yaşadımsa bile, üzgünüm anlayamadım. 

Nasıl da yaşamadım
Herkese sonsuz sevgi, şefkat sunayım derken
Artık nerede yanlış yaptım bilmem,
Utandım sevgimden.
Değişemedim ama, değişecek kadar bile... Yaşayamadım.

Nasıl da yaşamadım, eriyip gittim kimse gibi,
Kimse de farkında değil, adı yaşamaksa bile
Bir şeylerin sonuna geldim, hiç eremedim tadına
Hadi yaşıyor olsun madem akıbetim,
Yaşamak denebilirse. 

,

0 Yorum:

Yorum Gönder