Gerçeğim


Esasında son raddede yalnız hissediyorum okuyucu. Yalnızca, etrafımdaki iyi niyetli insanlar kendilerine kadar bile olsa haklı olsun diye biraz susuyorum artık zaman nezdinde. Bak desinler zaman işe yaradı, bak desinler sen de iyiye dönüyorsun vesaire...
Anlatsam anlarlar mı? Sanmıyorum, neyden bahsettiğimi bilmeyi beni anlamak sanıyor herkes, doğrusu bunu bile açıklamamı gerektirecek bir sebep yok, bir şey değişmeyecek.

Benim kırgınlığımın kaldırma kuvveti yok, gün be gün boğuluyorum, kendim içinde kendim; beklenti yumağı insanlar, tıpkı şu videoda bahsi geçen gibi:


Şu kısacık kesit hayat boyu destek adı altında yalnız bırakılışımı nasıl da betimleyebildi bu kadar?
 
Ait değilim okuyucu, hiçbir şeyin tadı yok, dostlara bile eski gözlerle bakamıyorum, bütün gün iyi bir insan olup olmadığımı düşünüyorum okuyucu, kötü işte her şey ve azalmıyor.
Biliyorum insanları rahatsız ediyor ama gerçek bu işte, benim tek başıma çektiğim gerçeğim bu. Ne acı ki artık senden başkasına da hiç açılamıyorum, sen de var mısın yok musun belli değil, gerçi fark eder mi sanki. 

Ama olsaydın, seni de severdim okuyucu, ne yazık ki çoğu insanı sevdiğim gibi.

0 Yorum:

Yorum Gönder