Her Zamanki Halim

Parlar mıydı benim de,
Okșansaydı yüreğim?
Yeni değil bu hal,
Bin yıllık yalnızlığım benim;
Çıkabilirken de çıkmazdım ki sokağa
Kime gideceğim?
Karantinaymıș, bana ne,
Bin yıl evde dursam, özlenmeyeceğim.

Her şeyi bambaşka yapabilmek için,
Eller gerek ellerimde, sıcak eller;
Yılların üşümesine inat,
Bırakma ihtimali akla gelmeyene dek...
Sımsıkı tutacak eller.
Öyle tek başıma olmaz.

Daha iyi böyle,
Her geçtiğimde anıların yol kestiği sokaklar ve
Her gördüğümde gözüm kararanların
Gözünde hiçten hallice olduğumu bildiklerimin
Yanından bile geçememek.

Nasıl sıkılmıyormușum evde,
Şimdi soruyorlar bunu
Daha önce deselerdi söylerdim,
Alıştırdıkları yalnızlığı...
Yeni değil bendeki eksiği;
Arkadaşlarla buluşmanın,
Sevgiliye sarılmanın,
Özlem gidermenin,
Sosyalleşmenin, mutlu olmanın.

Karantinaymıș, peh
Her zamanki halim. 

1 Yorum:

  1. Çok samimi yaşanmış buldum. Kısacası kendimden bir şeyler buldum.Hoşuma gitti yazdıklarınız.Umarım herkes duyar,görür yazdıklarınızı.Hak ediyor yani en azından bu😏.çünkü herkes yalnız bu hayatta.Okuyan anlayacaktır.

    YanıtlaSil