Bugün

Bu günü bekleyen ellerim vardı oysa,
Canımın soğuğunda titreyen ellerim;
Her şeyi unutmak geçse de içimden,
Kapanmaz mezarı ikimizin bu yara.

Bugün için attıysa boşuna kalbim,
Hala seviyor olduğum için dahi,
Gözlerimi görsem bile affedemezdim.
Acını da hasretini de sesini de silemedim.

Her şeyimi verip sade ısınmak istemiştim,
Senden sonra kaç ömür senle konuşmayı bekledim.
Yine de affedemezdim,
Çok istedim bir zaman ama artık...
Yaralarımı sen bile silemezdin.

Yetim gibi sarılamazdım, acını unutmadım,
İhtiyacım da olsa konuşamazdım yaramla;
Çok sevsem de seni, affedemem bil ki,
Acı tadın damağımda, yediğim her lokmada

"Ölmem sana acı verecek olsaydı şayet,
O zaman ölmezdim."
Bugün değil dün olsa da affetmezdim.
Seni hala sevdiğim için, ben özür dilerim. 

0 Yorum:

Yorum Gönder