Dosta Sual

*Güncelleme: Bu yazıda adı geçen kişinin diğerinden hiç farkı yokmuş da ondan yapmış zaten. 5 Temmuz 2022

Kan mıdır gereken arınmak adına bütün yaşanmışlıklardan bir güzün perdesinde ve en çok da zamanı incitmeden. Dostluk. Ben sana ne desem incinirsin, ne desem de eksik kalır bu gece vakti. Veda etme dürtüsü içimde azgın bir susuzluk gibi, türlü heves ve aldatmacalarla baskılayabilsem de şimdi...
Bilmiyorum işte be. Kendi hislerimi kendimden saklamayı sevmem, bu yazıyı okuyanlardan da saklamak bana düşmez; üzülüyorum, bunu en yalın ve en inanılası ancak bu şekilde ifade edebildiğim için de ayrıca üzgünüm...
itirazım var sahne ile ilgili görsel sonucuDostum Beyza, canımın içi, ölümlüğüm, son kalem, son sınırsız güvenebildiğim, bu yazıyı da asla okumayacak olan; kötü biri değilsin, tek bir gün en ufacık bir sıkıntımız olmadı seninle, kabul uzağız ama içimizdeki bağın sağlamlığına itimadımı ben hiç koparmadım, zaten herkes bana biraz uzaktır bilirsin kabul ederim. Ama neden can arkadaşım? Yanlış anlama seni asla bir şeye zorlamam, elbette ki özgürsün ama beni de anlamalısın... Ne kadar kanıma dokunduğunu... Sen bütün bu olanların farkındayken, ben gözlerinin önünde eriyip gitmişken onca zaman... Bana bunları yapan insanlarla nasıl böylesine irtibat halinde olabilirsin benim haklı olduğumu söyleye söyleye? Tekrar ediyorum bunu yapabilirsin, asla ve asla suçlamıyorum seni, sadece bunu nasıl becerdiğini merak ettim.

Hislerimin içinde en büyüğü de şudur kardeşim,
Sen benle birlikte yaşadın sayılır bunca zulmü, haksızlığı, hüznü ya da her ne dersen işte... Bir gün olsun diyemedin o insanlara, "Sizin haberiniz yok ama bakın bu çocuk bu halde." diyemedin, "Ona bunu neden yaptınız." diyemedin. Karışmak istemiyorsun biliyorum, muhtemelen ki karışırsan sen kötü olacağından, belki haklısındır da kuzum... Yine de tüm bunlar benim için tavır koymana engel miydi? Normalde kimseden böyle bir şey istemem -esasen senden de istemiş sayılmam buraya yazarak- ama sen o kadar haklı olduğumu söyledin, şimdiyse düşmanım olanlara, beni bu hale koyanlara, selam vermesen de gülümsüyorsun kardeşim. O orospu çocuğuna bile.

Sorgulayayım mı şimdi dostluğumuzu? Sorgulasam kötü bir netice bulur muyum? Bulurum diye mi sorgulamıyorum? Zor mu duruyorum? Bu alttaki bir şiir mi? Bilmem... Bilmem sen de çoktan gittin mi benden...

Kaldırmıyor benim içim,
uzun zamandır hiçbir şeyi,
Sereserpe beklemek ölümü
Evla geliyor senden bile
İnanamam zerre güne

Ey dostluk sen beni ne hale koyarsın
Ekmeğim düşer hiç edersin,
Gündüz vakti dalım koparsın
Ecel değin ansızın
Neyimi ne edeceksin benim

Amnezi hükmünde mutluluklar
Kısa sürüyor her şeyim
Hayata geldi mi sıra
Üçü beşi hiç oldum
Yaraya karışan hatırada vuruldum

Kabul et beni ölüm
Cağızlığa ben erdim
Candan ben pes ettim
Gün bitiyor ve ben
...


0 Yorum:

Yorum Gönder