BOL KÜFÜRLÜ

Acı bir sapmadır. İlk çektiğiniz andan itibaren ayrısınızdır, başkasınızdır ve çektikçe de anlaşılmaz hale gelirsiniz; içinde olduğunuz şeye dahi uzaksınızdır daha nasıl anlatayım. Bir noktada da sanki siz kendinizi çekmişsiniz gibi gelir insanlara, "Çeksem ne çekmesem ne?" dersin duymazlar. Bizim toplumumuz duyma hususunda orospu çocuğudur zaten afedersiniz, ya da ne affedeceksiniz ulan altta kalanın canı çıksın! Bağıra bağıra bir dolu felaket gelir de hep her şey olduktan sonra önlem alınır ama bu hükumet ya da devletin değil doğrudan senin benim itliğimiz... Birileri gözümüze baka baka hunharca acı çeker, yardım diler bir şey yapar işte a**** koyayım ama bir bok etmeyiz, öyle teselli meselli siktiriboktan sözlü zırvalar işte. Ne zaman ki o adam ölür...

Toplum hep o adamın ölmesini ister ama masum görüntüsünden de asla ödün vermez. Biri sizi intiharın bireyselliğine ikna etmeye çalışırsa oracıkta canını almanıza mani olacak kanunun da çemberinden geçeyim.
Hepiniz suçlusunuz, her şey için, o adamı hepiniz öldürürsünüz hem de dev bir keyifle. Utanın piçler!
Ne gezer utanma ki hanginizde, herkes tutturmuş bir kendine değer vermedir gidiyor, ben değerli değilim kardeşim kendimi buna inandırıp da dövüşemem öyle hınçla, sizden başkası değil bana kimseliğimi öğreten.
Madem saptık gidiyoruz hiçbir orospunun da beni durdurmaya gücü yetmez bu vakit, bütün acımı size aha da buradan koyacağım tek tek. Bir bok yiyip yaralarımı acıyorum buraya senelerdir, sırf bazı orospu çocuklarına göstermek için. Köpek gibi gerçeğim lan ben, katlanamayacağınız kadar ortada dev bir hiddetle haykırabiliyorum en büyük zayıflıklarımı, böyle bile sikiyorum tüm dünya düzenini oturduğum yerden. Bu da geniş ama yetersiz ilk yakarışım:



DEVAM orospu çocukları!
Bu dünyadaki ilk arkadaşım,senelerce her yerde sevgiye andığım can dostum olan biri vardı tamam mı  Aylar öncesinden doğumgünlerini organize ettim ben bu kişinin kaç kere, hediyeler aldım, ilk tanıştığımızda ağlıyordu ben sardım onu kimsesi yoktu yanında... En sevdiği şarkıcı Teoman diye Teoman dinleyemiyorum,  kedilerden nefret ediyorum onun yüzünden, tiyatrodan da nefret ediyorum. Oğlum bak üç kuruşluk hayatım üstüne yemin ediyorum size, ben kötü zaten hiçbir şey yapmadım ama bunu hak edecek hiç mi hiç yapmadım. Bir kere ben aramadan aramadı beni, hiç öyle hal hatır sorma falan arkadaş olduğumuzu belli edecek herhangi bir şey de yapmadı bir iki bağlayıcı lakin ı hitap dışında ama ben sevdim, bu kadarı olmamalıydı...
Hiçbir şey yaşanmamış iken aramızda, birden bire yok oldum, böyle bir silinmek yok. Şimdi saçmalıyorsun dersiniz ama gerçekten şu olandan sonra dünyadaki herhangi bir şeye hevesim, sevgim kalmadı, okuduğum bölüme bile...

Bir tane daha var böyle, kendinden çok iyiliğini düşündüğüm için gitti o da, orospu çocuğu bir sigara yüzünden. Sigara içen de ne bahaneyle içerse içsin benim için şerefsizdir o yüzden, babam içse babam ölsün dönüp bakarsam neyim. O kadar mı demeyin, o kadar amına koyayım bak bu sefer sansür mansür yok! Basit bir şeyi abarttım gibi geliyor değil mi? Bu anasını şey ettiğim insanlıkta böyle zaten her şey abartı, hiçbiriniz bir sevdiğinizin sigara içtiğini öğrendiği vakit nefesi darlanacak kadar sevmedi ki, bu amına koduğumun ülkesinde herkes zaten birbiriyle ilişkiyi kesmek için pusuya yatmış bir şey bekliyor be ne sevgisi ne dostluğu? Dizilerde izlerler kitaplarda okurlar sözlerini paylaşırlar falan ama dostluğu sevgiyi iyi olan her şeyi itin götüne sokarlar, bir gün ben gibi birine tak eder bunları böyle anlatır da adımız deliye çıkar. Ben deliliğimle acı salmıyorum lan orospu çocukları!

Hayır her geçen gün nasıl daha açık anlatabilirim diye kıçımı yırtıyorum ama boş, toplumun seviyesi bu, onu siker gibi kızdıracak şekilde yazacaksın ki gözüne batsın.

Kendimden başka kimseyi düşünmediğimi söyleyenlere son sözüm, onlar ilk olarak bi bunun aksini düşünen kalabalıklarla kapışsın ve sağ kalırlarsa da şunu düşünsünler: Ben bu güne kadar kimseyi o beni bırakana kadar bırakmadım  Allah şahidimdir ki bir gün olsun bir kimsenin derdini dinlememezlik etmedim, başımdan savmadım, bana yapılanın zerresini yapmadım. Ona kötülük edene bile ısrarla iyi niyetle güzel sözle hala gitmeye çabalayan bu Alptuğ Dağ'a şu yazıyı yazdırdınız ya çok rahat bir biçimde şunu söyleyebilirim, biraz olsun bu acıdan haberi olup da benim için zerre çabalamamış herkes adi kevaşedir. Ama diğerlerinin yoluna toprak olayım!

Bende dostluk budur, dostum için can verdiğimi hayal eder zevk alırım, dostluk her şeyliktir, tekliktir, dost küser ama gitmez bir yanı hep dostunun yanında kalır. Benim dostluk anlayışım bu ve dahasıdır, sonsuzdur ve bütün bu güzellikle sizinkilerden ayrı düşer. En büyük dileğimdir adi orospu çocukları ki, hayatlarınızda dostluktan, sevgiden bahsettiğiniz her vakit içinize batsın, hepiniz her şeyi sahte ve öyle kalacak köpeklersiniz.

HAKKIMIN ZERRESİ DAHİ HİÇBİRİNİZE HELAL DEĞİLDİR! 

0 Yorum:

Yorum Gönder