Gam Yükünün Tüccarı'ndan (Küfürlü)

Yekten abanayım lafa: Siz siktir olup gitme budalası orospu çocukları var ya, işte siz bir daha ebenizin şeyine kadar dönmeyin, döneni de buyur edeni de siksinler!
Kimseyi tanımıyorum ulan, hiçbiriniz hiçbir haltım değilsiniz, üniversiteyi kazandım ve burnum büyüdü gavatlar evet, belasını siktiğim arkadaşlık mı dostluk mu her ne zıkkımsa onu da alın götünüze sokun! Ömrümü sizin gibi sahte piçlerle savaşmaya adadım ve gördüm ki önüm arkam sağım solum da puşt kaynıyormuş! Ne ala! Bu hiddeti durdurmaya herhangi gücün şöyle ya da böyle yeteceğini sanıyorsanız şeyinizi kesin, dalkavukluk ettiğiniz fahişelerin dübrüne kadar yolunuz var ve o yolun sonunda ağzınıza ıçmak için sizi bekliyorum...

Gelelim hiçbir şeyden habersiz okuyucularıma, inanın üst paragraftan sonra size karşı olan utancımın haddi hesabı yok fakat bir yandan da eminim ki buna müsamaha göstereceksiniz, zira bana yaklaşamasa dahi siz de benle yaşadınız burada her şeyi bir bir, bakın kaç senedir sinsi sinsi etrafımda duran kalleşlerin hepsi ebesinin nikahına transfer oldu ama siz, ben ve tüm bu şerefsizliği meydana döken kelimeler tam buradayız, mertçe, yarın öbür gün inşallah karşılaşırsak  kişilerin suratlarına da muazzam bir açık yürekle aynı sözleri noktası virgülüne sarf edebilecek kadar dimdikiz!

Bu alemin en çaresizi, en yalnızı, en aldananı ve en de masumu bizdik be, getirin en çok kazık yiyen benim diyen her kim varsa milisaniyenin milyarda birinde nakavt edeyim.
Bela olmaya geliyorum, beklenmeyen bir gün, mutlu bir gün yahut tam da işlerin en sıkıştığı bir gün nihayetinde kendimi hatırlatmak içinşeytan gibi burnunuzun dibinde bitmeye geliyorum, tıpkı bir zamanlar benim size olduğu gibi size de bana ihtiyaç duydurmaya ve süründürmeye, arpa tanesi borcunuzu dahi ünitelerce kan olarak emmeye geliyorum. Hepiniz itsiniz, o kadar itsiniz ki şu halimle bile hala iyi bir insan olduğumu biliyorum ben, bu konuds da kimsenin fikrine ihtiyacım yok!

0 Yorum:

Yorum Gönder