Yüzünüzden

Kızıyorsunuzdur muhtemelen bana ve inanın haklısınızdır da birazınız fakat haklılığınız bir şeyleri değiştirmeye yetmez yazık ki, tıpkı uzun bir zaman bende olduğu gibi.
Bitince bitiyor işte, yoksa kendi kendime "İnsan sevgimi bitirmek istiyorum!" diye bir çaba göstermedim; şayet göstersem dahi beceremezdim ki, bu benim değil, ancak hayli kalabalık bir kitlenin, üstün iş birliğiyle mümkün olurdu, nitekim oldu.
Çokça hayallerim mevcuttu benim en güzellerinden, siz de bilirsiniz, ardına dek insan odaklıydı üstelik; bu yüzden sorup dururum zaten neden neden, neden beni bu hale getirdiğinize akıl sır erdiremem. Kimseden tek bir gün desteğimi, sevgimi, dostluğumu esigrememiştim ben, bir an olsun kimsenin körülüğünü yahut kendi çıkarımı gözetecek bir düşüncem olmamıştı, kimseye yalan söylememiştim...
sad ile ilgili görsel sonucu
Rahat mı içiniz? Benimki değil, tüm kalbimle soğumuş ve nefret dolmuş da olsam her türlü insan ilişkilerine değin topyekün, o eski kalbimi de özler oldum; o kadar can atardım ki içimdeki iyiliği, merhameti ve vesaireyi söndürmemek yahut yeniden alevlendirmek için... Ama yapamadım, kendi kendime yapabileceğim bir şey değildi bu, kandırmayın kendinizi, hepinizin parmağınca itildim ben bu boka, yalnızca ve yalnızca SİZİN YÜZÜNÜZDEN!
Kıymet mi verdiniz, halden mi anladınız, başka çare mi bıraktınız? Hayal bile edemezsiniz içimdeki bu nefretin üveyliğini ve buna rağmen sırf onu hak edişinizden ötürü onu ne derece benimsediğimi; yaşamak adna mecburdum kendime yabancılaşmaya, başka biri olmaya, SİZİN YÜZÜNÜZDEN!
Kendimden, başkalarından, masumdan-suçludan, iyiden-kötüden, kısacası herkesten gocunuyorsam SİZİN YÜZÜNÜZDEN! Kısasa kısas gidip en ufak bir şeyde kan kusturuyor, sürekli kavga gürültü çıkarıyorsam yine SİZİN YÜZÜNÜZDEN!
Asla güvenemem size, hiç bir insana; hiçbirinize asla sevgi gösteremem zira üzülürüm, merhamet edemem bilakis kaybederim, inanamam çünkü yara alırım; kaybolurum, binaenaleyh aranıza karışamam ve inanır mısınız bunların bile hepsi SİZİN YÜZÜNÜZDEN!

Siz insanlık,
Beni de iğrendirdiniz kendinizden, gurur duyun eserinizle; uzaksınız ve öyle kalın mümkünse. Tarifsiz bir öfke koydunuz içime belki ama yine de izin vermeyeceğim, beni diye diye kötü kılmanıza.
Ben yalnızdım, yalnızım ve öyle kalacağım, "medeniyetiniz" (!) size kalsın, ben iyiyim -her anlamda- ve öyle kalacağım, hepinizden uzakta, en uzakta, sizin sayenizde...


0 Yorum:

Yorum Gönder