Ve Beni Bu

Kendi kendime yine önce Beyza'yı, sonra Meltem'i, ardından eski dostları... Verilip tutulmayan sözleri, içi boş olduğu anlaşılan onca güzel sözleri... Hatırladım ve konumum acı verdi işte, unutulmuşlukça önemsenmeyişim, onca dostluğun meğer hiç oluşu ve beni bu...
tabutta rövaşata hd ile ilgili görsel sonucu
Ben daha ne yazabilirim ki ey okuyucu sen anla... Kalemimden günübirlik lakin her günlük ölümler sızıyor daha nasıl yeter dermanım anlatmaya da ne gelir elinizden? On sekiz yıldır yaşıyorum bir yalan ve hiçi katiyen sektirmeksizin; kömür karası göbek bağım kopa da kurtulam, gürz misali hücum eden beynime, hatıralar skalasından... Güç kere güç iken dayanmak ve yalnız ailem kalmışken, bir nefeslik çabam da yalnız ve yalnız derslere işte; üniversiteyi kazanmak herkesin tek çaresi ama benim daha fazla; herkes üniversiteyi kazanamazsa geleceğini kazanamamış olacak ama ben sadece geleceğimi değil, insan yerine konma ihtimallerimi de, hakiki dost bulma ümitlerimi de, geçmişi silme şanslarımı da toptan kaybedeceğim.
tabutta rövaşata hd ile ilgili görsel sonucu
Bir siper ardında patlayasım var zahiyatsızca çevreye, bilakis çevre bana duyarsız; dört yanım ihanet şarampolü, kalbim kan pompası değil kan gölü. Nefesim mücadele değil Allah öyle istiyor; gözden akamayan yaşım nefesimi darlıyor. Kimse de bir zıkkım bilmiyor, beni ben bilirim ve beni bu... Kendime ayıracak bir benim eksik, tamamına kalkışınca gitmek icap ediyor.
Ben bana sığamıyor, beni omuzlayamıyor, kendimle bağlantısını kuramıyorum; hoyrat bir başkalaşımca her yol mevcudiyetsizliğimi ifşa ediyor en dost bellediğim gönüllerde her defa... Ben bir önceki yazıdan hareket ve hararet ile neremdeyim ve nerelerindenim kimlerin en uzak en yakın; bir ağaç altında misali uçuşup sönüyor canım. Yalnız olmak değilmiş ki mesele, boşa çıkmakmış dostluktan bir avucunda sevgi, diğerinde güven ile... Hiç dost, hiç arkadaş olmadığımızın idrakına, tahmini namümkün acılarla vardığım insanlara beslemiş bulunduğum masum sevgi, sadakat, güven ve hisler...

Aramayacağım asla bu günleri, halt etmiş demişse her kim, asla ama asla gelemeyeck hatrıma zerre mutlulukla bu günler; ukte kere ukte hayatım, bitsin bitecekse... On saene de sevgi koklasam anca ayılırım, on sene de birine sarılsam gayri zor yatışırım. Uktelerimi ipe dizip çeksem tesbih niyetine, koparmadan bir dakikayı zor çıkarırım.

Ve beni bu halimle
Ve beni bu yaramla
Ve beni bu...
Kim kabul eder de
Koşulsuz basar bağrına

Ve beni bu gün ve gecelerde, rağmenlerini yanında getirip oyalayacak güzel sebebim nerde ki inandıra kendi kendine.

Gömün beni ve beni bu...


0 Yorum:

Yorum Gönder