Öfke Temelli Yazı

Öfke temelli bir doğum
Değiştirecek bu düzeni.

Çok acayip bir şey şu öfke, üstelik nefretle birleşince, üstüne üstlük tüm insanlığa karşı benimsenince. Lamı cimi yok ama şimdi, açtırdınız kutuyu, söylettiniz kötüyü. Bu benim yaptığım da bile bile lades farkındayım, herkese bileniyor ve herkesi fiilen olmasa dahi fikren kendime düşman ediyorum ama battı balık yan gider, bıraktınız mı başka çare ey insanlık? Hem malumun ilanıydı bu, dedim ben, bu olacakları dedim... Dedim dedim inanmadınız, bakın n'oldu şimdi? Gerçi fena da olmadı lan, beni yakacağına sizi yaksın ateşim bundan sonra; iyi oldu iyi, kimseye kalmadı sevgim ve tabii merhametim, bunca zamandır olması gerektiği gibi.

Kimse beni insanlıktan soğuttuğu için gocunmaz da
Utanır benim adıma; ne komik, ne acı, ne gariptir.

Ben mi istedim bunu? Elbette hayır, pandoranın kutusunda sizlerin kiri var; kötüler, onlara engel olmayanlar hatta olamayanlar ve en önemlisi gidenler... Kanım hepinizin parmak izine karışmış, gelmiş bana eski benden söz ediyorsunuz...
Ufkumu açtınız, ben zaten hep tektim ve bu yüzden karşımda kaç kişi olduğunun hiç anlamı yoktu, bunu öğrendim.
panzehir ile ilgili görsel sonucuAğızların tadı, keyifler biraz kaçsın, huzurlar bozulsun artık; suçsuz iken suçlanan insan suça mecbur hissediyor bir yerden sonra kendini ve garip bir keyif almaya başlıyor yazık ki çok geçmeden, içindeki öfkeyi dindirmeyeceğini bile bile...
Sinirimin küp açılımına bakınca her şey yolunda halbuki, saatli bomba misali dolaşsam da etrafta; o eski, yalnız yapamayan, her daim kendini haksız, suçlu vs. bulan o aptala tercihimdir, onu da, iyi niyetini de siz öldürdünüz zira. Değer vermektense acı vermeyi yeğlerim ve asla da anlamadım... Konu biz iken sesi çıkmayanlar, namlı kendilerine dönünce nasıl da çığırtganlaşıyorlar.

Kavga-dövüş, bağırış-çağırış adeta
Birer klasik müzik, hüznüme kıyasla

Her şeyin bir karşılığı var anlasanıza,; herkes değişir ve sen de dahil dediniz, insanlar kötüdür alış dediniz... Ben bunları yaptım, kendimi herkesten arındırdım ve siz, sırf bu yüzden dahi hak göreceksiniz bana bu öfkeyi, zorla yahut güzellikle hiç fark etmeksizin. Kimseden zerre beklenti ve ümidi kalmamış biri olarak aynı hususların bana karşı da gözetilmesi gereğini belirtmem gerek; umduğunuz değil bulduğunuz baki artık, yerseniz. İnsanlar kendilerine bakasıya kadar benden rest, kısasa kısas; ki bunu asla yapmayacaklarının da bilincindeyim, zati en zevkli kısmı da bu. Oyun başladı.

Hala hayattaysam
Ölmediysem kahırdan
Öfkem sayesinde
Benim güzel öfkem.


0 Yorum:

Yorum Gönder