Seveceksen

Aşk müracaat etmektir söylemiş miydim,zenci bir kederle mahsus.Yani uzun lafın kısası kızım,sen beni sevme.Benden sana hayır gelmez,vallaha diyemesem de,inan diyemesem de gelmez.Tamam senden önce seven olmadı beni,bir ilişkim olmadı ve vukuatım da yok bu yüzden.Ama içime doğuyor,anla...
Yaşlandım ben,birkaç yıl önceki halime gelsen,amenna.Üzerim gibi geliyor seni bilmiyorum,bugüne değin hep yaktım çünkü kendimi,bu yangının külleri hala sıcaksa ve senin o güzel ellerin yanarsa diye çok çekiniyorum senden.Benim çok güzel seven biri olduğumu falan düşünüyorsun,sağol o senin güzelliğin;ama dediğin kadar olsa bile ben artık yalnız bir adamım,aslında hep de öyleydim ama anla işte.Yalnız bir adamım ben,bunu tattım,buna alıştım ve ne bileyim;yaklaşırsan yanarsın,anlaşılan pek de hayırlı bir adam değilim çünkü ben.Öyle olsaydım bir an olsun her şey farklı gelişirdi;ha şimdiyse karşıma bir fırsat çıkmış ve ben onu tepiyor gibi gözüküyorum evet...

Ama ben vakurum güzelim,ıssızım,ürkeğim,gri ve karanlığım;nasıl yetişeceğim neşene,işte sırf bu yüzden bile senin şuan mutluluk gördüğün bu aşk,senin mutluluğuna mani olmaktır.Beni değiştirme ihtimalin çok çok fazla evet,ama ben seni değiştirmeyi göze alamıyorum işte;ne mi olacak?Kaldırımlarına bastığım şu şehirde bir hüzünlü insan daha.Kendi hüznümü yaratan da benim zaten,bir başkasının sorumluluğunu alamam...
Karamsar değilim ben yanlış anlama,sadece senin bildiğin,bilmek istediğin,ya da her neyse artık;işte o benin ardından çok sela verildi...

Şuan seni bu denli üzmüş olmak bile yeterince külfet,lütfen zati bulanık olan geleceğime kendini de alet edip kendini perişan etme;ailen var,dostların,sevenlerin,belki aşıkların...
Onlara karşı benim için inat etme lütfen benim başkalarına ettiğim gibi;o başkalarının beni sevmediği üzere severim de ben seni,benim seni sevmem çok ağırkanlı olur.Hayallerini sunamayacaksam hiç olmamam daha iyi sanki,ucu bucağı olmayan bir sis kadar masum dolaşmak karanlık sokaklarda.Beni unutmanı istesem yapamayacaksın di'mi?Kıyamam...
Ama eğer çok tanımak istiyorsan beni,şu an da tanımışsındır;demek istediğim bu mızmız ve inatçı hallerimi,bir yolunu bulup kıvırmalarımı filan;sana bir şans,eğer olur da bu inadımı,ya da her neyse onu kırmayı başarabilirsen seninimdir,zaten bir başkası yok ve olmaz da emin ol...

Beni seveceğine emin misin?Bunalmayacaksan ben de hazırım sana ısınmaya;at hırsızı kılıklı,asi,yabani ama en çok da ürkek bu pamuk demeyeyim ama yumuşak kalbi seveceksen,durma.Kalp masajıdır bu yaptığın,kaburgalarımı kırarak;yahut anestezisi olmayan ve beni acıdan kıvrandıran,üstelik de yalnız iyiliğim için olan bir ameliyat.Eğer bunu şimdi yapmazsan kaçmaya devam edeceğimi de biliyorsun,bunun için her yolu deneyeceğimi de;göze alıyorsan diyorum işte,eğer seveceksen...

Başta söylediğimin aksine,sevme diyemem zaten sana;benimki de gönül neticede,korkarak bile olsa ister içten içe...

11 Yorum:

  1. Seveceksen bedelsiz olacak bu. Bir karşılık beklemeyeceksin. Sevme beni derse sanane sevgi benim diyebileceksin. İyi yazmışsın kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Ask da guven,sadakat, baglilik ve fedakarlik yoksa ask da yoktur.Uzun bir yola cikarken yanindakine yaninda olacagina inanmak gibi..Bende bunlari uyandirdi. Emeginize saglik.

    YanıtlaSil
  3. Ask da guven,sadakat, baglilik ve fedakarlik yoksa ask da yoktur.Uzun bir yola cikarken yanindakine yaninda olacagina inanmak gibi..Bende bunlari uyandirdi. Emeginize saglik.

    YanıtlaSil
  4. Aşk karşılık beklemeden sevmektir. her ne olursa olsun hiç bişeyin bu sevgiyi değiştiremeyeceğini bilecek kadar sevmektir. sevmenin grisi yoktur. ya siyahtır ya beyaz. ya seviyosundur ya sevmiyosundur. bunun belkisi yok. 1 ayda bi kaç kişiyle çıkan bi insan asla aşkla ilgili bişey söylemeye hakkı yoktur. çünkü o aşk değil hoşlanma oluyor, zevk oluyor. o insanlar kendilerini adam zannederler ama adam olamamışlardır. Aşk demek tek 1 kişiyi sevip her ne olursa olsun ondan vazgeçmemektir. seni üzsede, kırsada ondan vazgeçmemektedir. Ne söyliyiceğini bilmesende ona aşkını itiraf etmektir. Belki kötü bi cevap alırsın belki güzel. Ama sevgini belli edersin önemli olan da bu. Kimin ne zaman ölüceği belli değildir. eğer bugun sevdiğini söylemessen yarın belki çok geç olabilir ve sen söylemediğin için bin pişman olursun... twitter: ★Ruhsuz★

    YanıtlaSil
  5. Kolay anlaşılabilir cümleler ve kendine ışık tutma eğilimi.. Fevkalade bir yazı olmuş. Kalemine sağlık!

    YanıtlaSil
  6. Kolay anlaşılabilir cümleler ve kendine ışık tutma eğilimi.. Fevkalade bir yazı olmuş. Kalemine sağlık!

    YanıtlaSil
  7. Noktalama işaretlerinden sonra boşluk bırakırsanız (nokta hariç) daha düzenli görünecektir. Elinize sağlık, çok güzel olmuş :) Ah, birde, sanırım "şu an" ayrı yazılıyordu.

    YanıtlaSil
  8. Hiç bir sevdaya tam manasıyla yüreğini vermez sandığım erkeklerin zıddı olduğunu gösteren yürekten kopan gerçek duygularla harmanlanan bir sevda davetiyesi...Kime gittiyse davete icabet etmeli mutlaka...

    YanıtlaSil
  9. Sevme beni die bisey yok ben sevemiyorum var cok kirildim artik kirilmak istemiyorum var beni gelip kurtarsa su karamsarliktan var ama bu halime alistim seninle gelememde var o yuzden seven yanlari ağrir olmuş Bekleyenlerin Gelmeyenlerinde o yanlari herşeye üşenmekten Duygulari Uyuşmus bütün problem burda

    YanıtlaSil