Kim Kim Ki


İsimler, yüzler falan tanıdık da, bir manası yok. Hayatın bir noktasında yollarımız kesişmiş insanlara bakıyorum şöyle; misal kimisini takip ediyorum sosyal medyada, o beni ediyor fakat ulan aslında anlamı falan yok yani anlıyor musun. O kişi için önem arz etmiyorsun, o senin için etmiyor, ki bunu da kötü bir şey diye söylemiyorum, sadece öyle işte.

Çok fena yabancılaşıyorum artık, o kadar anlamı yok ki kimsenin, kimseyle hiçbir şeyden tat alamamamı da buna bağlıyorum.
Hem ayrı dünyaların insanıyım herkesle, hem de koca dünyayı tek başıma üstlenemeyecek kadar şefkatli...
Kim ulan bunca insan diyorum bazen, kim kim yani. Yıllar sonra karşılaş falan, "Aa Alptuğ işte ben şuradan şu." Ee yani? Bir önemi mi var mesela bunun.

Dilim biraz kızgın gibi duruyor olabilir ama bir şeye kızgın değilim, sadece aslında hepimizin hep içinde olduğu bu durumu anlatamamak beni biraz strese sokuyor.
Dünyanın en aşağılık ilişkisi tanıdık olmaktır diye iddialı bir laf edesim var, bu tanıdıklık öyle bir şey ki insanın hiçbir boşluğunu doldurmaz, eğer yüzsüz biriyseniz maddi şeylerde işinize yarar anca. Neyse. Kim kim ki okuyucu? 

0 Yorum:

Yorum Gönder