Denizel Yazı

Alptuğ Dağ için yaşamak ne midir? Sanırım her gece kıyıya vuran kuru yük gemisini her sabah inatla suya çekmektir.

Zor olmuyor mu? Hem de köpek gibi, yeni baştan yapmak özellikle, her gün yeni baştan bir hayat yapmak, her gün kötü şeylere kafa çevirmek, her gün ama her gün... Bu kadar zor olmamalı dediğinizi duyar gibiyim, teoride haklısınız belki ancak bense pratikte bir başımayım. Bilmiyorum kaçınızın gözü beni arar, kaybolsam bir dalgada; anlamıyorum kaç hayat alır, bir şey etmek gönül sularınızda. Yere değmedikçe ne kadar yakın olduğunun bir önemi olmayan çapa kadar güvensiz ve daha önemlisi sebepsizim bu fırtınalı aidiyetsizlikte, tam ortada bir başıma dalgalanıp duruyorum. Güç bela temas ettiğim yosunlar bile merhametin yanında hava kabarcığı kadar dahi olsa alay etmekte benimle... Dönmese dahi pervaneler, ne gemi durur aynı yerde ne de döner gidenler. İhtimalin i'sini filikada bıraktım yine de, son bir dümen kırımı da olsa borçlu bana hayat, hem de sırılsıklam. 

0 Yorum:

Yorum Gönder