Dostlara Tesirli Şiir

İnsanlarım, ezbere biliyorsunuz nasıl da
Sizden mümkün mü kaçmak, tabii ki asla
Gülen yüzlü emojiler yollaya yollaya
Çaktırmamaya çalışıyorum saklayamasam da
Üstüme gelmeseniz ne ala
Farkındayım beni sevdiğinizden ama
Nasıl seviyorsunuz, nasıl ya?
Suçlusu sizsiniz sevmenizin, baksanıza
Allah'ın bir sevimsizi duruyor karşınızda
Beni sevmenizde payım olamayacağı ortada

Nasıl da kızıyorsunuz şimdi bu sözlere hiddetle
Göz yaşartıcı çaba bombalarınız düşüyor her yerime
İyiymişim, hoşmuşum; merhametinizin yalanları işte
Sizle de kötü olacağız işte, sizle de
Böyle konuşma diyorsunuz ama yine de
İçim el vermiyor son günlerimizi beklemeye
Ki belki çok daha yakın benimkisiyse
Nasıl da dönüksünüz bana, hak etmesem bile
Bilip susuyorsunuz belki, yeminle ses etmemeye
Bu kadar iyi olmayın çocuklar, bana değmiyor işte

Pişman olacağınız bu yolu sürdürmeyin
"Bırakırsak yarı yolda, kötü oluruz." demeyin
Sevgide ısrarcısınız ama benim için üzülmeyin
Yaralarımdan güzel beni bulmayı denemeyin
Siz de derhal gidin ve vicdan azabı çekmeyin
Varlığım bir tür dertken kalmamı beklemeyin
İnanmasanız da gerçek buyken diretmeyin
Bırakın işte beni, bırakın ki tükenmeyin
Hakkım helaldir hepinize, dert etmeyin
Madem bu kadar seviyorsunuz, unutmayı deneyin

Beni çekmek açacaktır size umarım cenneti
Ama oraya birlikte giremeyeceğimiz de belli
Yanisi ummayın daha da beni
Eskinin kaskatısı, şimdiyse kötünün önde gideni
Bu kara hikayenin elbet bitmesi gerekirdi
İsterdim olsun tam da şimdi
Ama bir Allah kaldı incitmediğim kalbini
O ne zaman derse o gün durak besbelli
Gelin, siz de bırakın beni
Otobüsü yalnız beklemem gerekli


0 Yorum:

Yorum Gönder