Tesirli şiir

Perdelerimin arkasından savunmasızlığımı binbir güclük
Açmaya mı aşmaya mı çalıştım çiçek hatrına olmayan güzelliklerin
Denerken sevdim yanıldıkça özledim ve hıçkırarak özümsediğimde
Ben o eski beni hayli özledim, dile gelmedim gözledim
İlk kırılma noktasından sonra asla anlamamış biri olarak kendini
Eşiklerimde gün gün kıvranıp kumlandım da duyurmadım
Saçma şeylere eğlenir görünüp yığıldım dayanılmaz hafifliğimle
Hunhartrak bir çabaydı göğzümdeki dikenleri güllük gülistanlık gibi
Afaroz etmek ve kanadıkça güm güm kanmak kimlerin dahli vardıysa
Es geçildikçe pes ettim ki haklıydım, gelirler sanmıştım
Gelmediler, çevre yolu hüznünde gergedan gibi haykırgım
Sırtımda ben ve dünya ile ayna gibi sırlandım

Yalnızdım, mahçuptum, anlatılmayan hikayenin ardıydım
Arındım ve ağladım, çatık kaşlarıma sığındım

Nasıl masum ve saftım nasıl ikinci planda oluşumu
Takmadım olsundu ve değerdi
Sanırdım değerdim, yanıldım ve pörsüdüm
En son hiçbir şeye benzemediğimde dündü gün
Şimdi yarın dahi dün ve cebimde
Bir ne idüğü belirsiz tatlı kırıntı olsun
Aslın balyalaşmış kırgınlığımı ki kalmasın
Diye doğarsa kızcağızım,
Kalıtımlagözlerinde bu mağur babacık ifadesiyle

Önce tokatlayın sonra da
Beş parmağın izinden birer defa
Öpün beni inanayım kırıntılar
Erimeden de yaşamın mümkün
Olduğuna baharın artık unutmul
Yaralarıma inaden hatırlayayım tersiz
Dostluk neymiş sevgi neymiş

tesirsiz.

0 Yorum:

Yorum Gönder