Korkar Gibi

Hem istiyor hem de kaçıyor gibiyim biliyorum,işin aslı şu ki gerçekten çok korkuyorum;aynı şeylerden hem de,attığım her adımın yine boşluğa düşürmesinden,yine elimde kalmasından beyaz bir gülün bir başka karanlık günün sabahında,ya da yine şiirlerimi hitap ettiğim kişinin boşa çıkması,ölüp de öksüz bırakmasından...

Yorulmuştum,hala da toparlayamadım,ancak bir daha yıkılırsam bahsini dahi açmayın..En çok korkum da biliyor olduğumdan;bir daha boşa çıkarsa aşkımı adadığım,o zaman katılaşır yüreğim,aşka küser karanlığa aldanırım..Yeminimi bozarım bir yerde;onca insanı aşkın sevdanın varlığına bir defa daha inandırmışken belki de,böylesi çok ayıp olur gönüle gönüllüye...

Bir yıldız kaysa,bir işaret bulsa da kurtulsam;kendi kendime aldanmaktan,insanların düşünceleriyle avunmaktan ve yaramı saklamaya çalışmaktansa yine eski cesur ben olup bir başkasında kendimi arasam,bir de bulsam...

0 Yorum:

Yorum Gönder