Efsunlu Geçmiş

Bir sancı tutmuş yüreğimi ki,aman sorma ötesini;tıpkı boşa gitmiş herşey gibi,geride bıraktı da gitti..Ne de sevmiştim bir zamanlar, aklıma geldikçe yırtılır hala sol yanımdaki boşluklarla dolu aşk defteri..
Bir of çekimi ötede,geçmişin ruhuma öldürücü busesi.Boş sevgi yoksa da boşa varmış,bir başkasına sunsam sonsuz mutluluğu geri alacağım kadarmış;el kızına gönül verince tanırcasına,zarar ziyan kalmış en sonunda...

Onlar uyardı;eşim dostum,canım ciğerim sevgisinden uyardı..İnanmak istemedim,öyle ki hala da"Keşke doğru olmasaymış!"der,"Of!"dan öte nice"Ah!"cekerim..
Birgün bakıyorsun sunduğun sevginin onda birini bir başkasında arar olmuş,dersin kendi kendine"Reva mı?!"Kim kazandı kim kaybetti kimsenin umurunda değildi,olmayışı bile değil de harcanan o meşk ve emekti göze batan...

Şimdi sorsan haberi yoktur çoğunun,hala tanıdığını sanarlar oysa beni;gerçekten bilenler ise benden bile sessiz,adıma dert yanmakla yetinirdi.Şehit de olamadım ganimet de alamadım,boşa savaştığım yetmezmiş gibi onu bile kendi kendime...

0 Yorum:

Yorum Gönder