Sevesim Var

Sevesim var yine eskisi gibi,ancak onu değil çok daha başka birini;hayallerimi gerçekleştirmek,yani onun hayallerini gerçekleştirmek istiyorum.Şimdi olduğu gibi değil de,yine eskisi gibi birini düşünerek,onu ve ona yazmak istiyorum yazımı şiirimi..Ben kendimi bilmiyor muyum bilader,yine yapabilirim aynısını;yorgunum belki ama asla korkak değilim,ürkekliğim ise vakur dünya insanlığından gelme...
Bir kendime bakıyorum,insanların da dediği gibi''vay be'',diyorum böylesine sevmişim.Sonra bir an oluyor etrafa bakıyorum,hoşlanmak bir yana dursun da kimse..kimse bu aşkı benimseyebilecek,böylesine bir güzelliği kaldırabilecek kadar dirayetli durmuyor.Öte yandan da aşkın ne olduğunu daha da iyi bildiğim için,şuan kimseye aşık olduğumu sanmıyorum...

Öyle bir sevesim geliyor ki uçan kuşlar bile yüz tutuyor sevmeye güneşin huzurunda,çoktan batmış güneşin uğruna kaymaya feda edilen yıldızlarla kalanlarının parıltısı hep bi'geçmişi anımsatıyor;zaten maziyi bir bitenler ve devam edenler,bir de gidenler ve gelmeyenler hatırlatıyor.Keşke her giden,gitmeden geri geleceğini söyleseydi,ya da yerine bir başkasının geleceğini;bakmayın kurnazlıklarıma ben saf adamdım,inanır aldanır,beklerdim yana yana...
Hep affetmeyeceğimi söylerim,hep de affederim;bazen gün olur,yap derim nasıl olsa affedeceğim.Bu da o hesap işte,kendim bile bilmediğim şekilde esirim gibi geleceğime,burnumun ucundaysa belki de bu günüme.Varsa da göremiyorsam diye çok korkuyorum,sevdaya titizim hiç mi hiç anlaşılamıyorum...

0 Yorum:

Yorum Gönder