Üzerine Alınmalık

Çoktan çıkmalıydı üzerine alınmalık bir sevgi karşıma,aldanmalık değil yalnız,alınmalık bir sevgi..Öyle olmalıydı ki yanlış anlayamamalıydım,onun bile yanlış sandığı bana olan aşkını doğrulamalı,yani yaşatmalıydım...
Deseydim içimden,sanki bana geliyor ve benimmiş gibi türlü sevgi sözcüklerini;bana geleceğinden emin olmalıydım,beklemekten bile korkmayacak kadar emin duygularla olmayana,olacağına inanaraktan sarılmanın heyecanı ve o hafif suni mutluluğuyla yani...

Üzerime alınmalıydım birisinin de''Seni seviyorum!''deyişini,bunu becerebilmeliydim;yani bir anlamda hem birisinin beni sevmesini gerçekten istemeli,hem de bunu gerçekleştirebilmeliydim.Ki artık gerçekleşeceğine fazla da inancım kalmamış bile olsa bu sözlerimin;kaybedecek birşeyim yok ya,yine oturur bekler,yine varmışcasına devam ederim yazmaya ve ağlamaya..Dert değil bunlar benim için,hepsi önceden de olmuş sonradan da olacak şeyler;ancak herkes için aynı da olsa tüm bunlar,eminim daha kazanılacak nice kalpler var...

O yüzden ilk mesajı ben atacağım,yeter ki çabuk gelsin vakti,affetmekten ve af dilemekten yoksun olmayacağım hiçbir zaman,yeri geldiğinde bile bile kullandıracağım kendimi,asla kaybetmeyeceğimi bilerekten gerçek değerleri.Altın harflerle yazılmasam da tarihe,yüreklere bıraktığım izlerin geçmeyeceğini,yine bile bile...

0 Yorum:

Yorum Gönder