Giding


Hani gitmek gitmek diyorum ya hep, ansızın şeyi düşündüm geçen: Bu tek başına mı olmalı?

Bir Afrika atasözü der ki hızlı gitmek istiyorsan yalnız, uzağa varmak istiyorsan birlikte git.
Öte yandan hani kim niye gelir ki benle? Yani herkesin kurulu düzeni, bırakamayacağı ve daha doğrusu bırakması gerekmeyecek kadar onunla olan şeyleri vesaire, bilirsin işte. Bir ben miyim yabancı dersen, e öyle. Kaldı ki benim gidişim yarım kalmaktan, kime güvenebilirim yolu yolda bırakılmadan tamamlayacak? Esasen, öyle biri olsa gitmek aklıma gelir miydi zaten.

Biliyor musun bazen habada yatay ilerleyen bir bilye gibi hissediyorum, durursam düşeceğim, dünden belli. Yatırım fonları vardır ya hani, para piyasası fonu özellikle, onun gibiyim. Çok çok yavaş ama daima yukarı, hatta o kadar yavaş ki giden bir şeyin aslında anlar içinde hareketsiz oluşu gibi. 

Ne diyorum ben değil mi, ne saçmalıyorum gene. Dur bu sefer de ben vereyim cevabı: Gide gide bir söğüde dayanamadığımı, çünkü gitmek sanıp sadece aynı yerde hareket halinde kaldığımı görüyorum. Hem de yalnız. Hepsi bu işte.

0 Yorum:

Yorum Gönder