Demedi deme


Sorma beni güzel kız, 
Bir iz, bir güz, bir unutum
Bilemeyeceğin bir yerdeyim
Eski, eksik, suskun
Değmez ihtimalim
Kayba karışıyorum

Beni çekiştirme hayatın içine
Biraz geçmiş biraz hiç kalsın
Güler yüzüm, sevecenliğim yetsin
Mutlu edeyim amenna, olmamı bekleme

Beni böyle sev derindeki gizimle,
Değmeden sakın, bilmeden yaşa
Yetsin ne olur sahte de görünse
Sana olan sıcaklığım, mutluluğum, enerjim
Bekleme kendime vurmasını
İsteme beni benim iyiliğim için bile olsa
Başka biri yapmayı

Ben çok denedim, sen hiç girme
Budalaca bir inatla içime göğüs germe
Beni çıkaracağım diye sakın içime düşme
Bak ölürsün; ben bilirim bunu, sana tatlı gelir

Her seyimle iyi olamayacak kadar yaşlandım ben
Yani yeteri kadar. Elleme işte. 
Zar zor senin için aydınlık tutmuşum bir yanımı
Dahasını bekleme, çabalayıp olmayınca üzülme

Yarın ya bana ya kendine kızarsın, 
İlla benim canım yanar, senin değil.
Önce çok üzülürsün, sonra yapamıyorum der gidersin.
Sanki ben söylememişim gibi.

Demedi deme. Severdim seni, herkesi, bir zamanlar olsaydı. 

,

0 Yorum:

Yorum Gönder