Aysel'leşen Herkese

Aysel vur başımdan,

Kimseye göre, kimsenin kıymetinde ederinde, iyi gününde kötü gününde, rızasında gülümsemesinde değilim...
Al beni sonra, uyut yoksa gelmem, direnirim; al beni, "ev" ne demekse oraya götür
Adlı bir hiçim Aysel, adli bir vaka; sen de git istersen, gitmeden unuttur yeter kendini

Bekleme başımda Aysel, başım bitmek bilmez cenazeler törenidir
Kalma git Aysel, bugün kalmanla değişmeyecek bir gün gidecekliğin... Herkes gibi
Sarılma sakın şimdi; başladığında acı vermeye bir şey, evvela güzel yanlarını unutmak gerekir
Aidiyetimi arttırma n'olur Aysel, biliyorum; sen giderken aramızdaki bağ kalbime sürtünecek

Önümde durma uçurum başlarında, bana sinen şeyler yakışmaz hiç sana
En önemlisi de, beni sevdiğinden, bilhassa seveceğinden asla emin olma.
Git Aysel, seni de herkesi de sevsem de... Alışamayacağım, kendimin bile varlığına.

0 Yorum:

Yorum Gönder