Anlatmadım

Yoktu faydası bıraktım, bir daha anlatmadım

Yalansa yalandı, yalandan da olsa iyiydim
Kırk kere söylesem olurdu, kırkı tur bindirdim
Olmadım, olsundu, görünsem de yeterdi

Her gün tabutlar kalkardı kurumuş kalbimden,
Ölülerime bile söyleyemedim öldüklerini
An geçti, telafisi olmayan şeyler karıştı kanıma
Es kaza gülsem dahi, görünürdü derinden

Demedim yanımdakilerle, anlamsız kaldıklarını
Hiçbir şeyin tat vermediğini, içime sinmediğini
Kötű de güzel de, her şeyi unutasım geldiğini
Gülüșürken öyle, diyemedim kalkıp gideceğimi

Bahsetmedim yıkılıyor olduğumdan, çaresiz
İşe yaramayacaklarından söz açıp üzemezdim
İyilikleri için bile olsa kırıp uzaklaştıramadım
Patlayasıca bi'bombaymıșım gibi yanıbașımdan

İlk değil, dostlar uçurum, atlamak istedim
İyiyim dedikçe yalan söyledim
Dedim çünkü bu duymanız gerkendi
Çıkış yok baktım, "iyiyim"i mezarım bekledim

Her gün her an, karaya vurdum diyemedim
Gelmedi dilime nice özlediklerim
Yeter ki neşeyle bilineyim, etrafa saçayım
Biliyorum, ölüyken de güzelim.

0 Yorum:

Yorum Gönder