Sırası Değil

Olan olmuş ve ben
Mütemadiyen ölürken
Hiçbir şey yokmuş gibi
Çıkıp gelemezsin sen
Zor zar düzen orturmuş
Yalnız da olsa tutunurken
Şimdi tek soru "neden?"
Bunca senenin ötesi ve senin
Kör gözlerinden sorulur
Niye gittin, neden gelesin

Gelmediysem aklına ve gelmediysen
En kötü günlerimde ve tüm bunları
Yaptıysam düşündüm diye seni
Kırpmadan söylerim gözümü ki
Bakmadan dön ardına da unut
Yokluğundan kalmayan eski dostluğu

Gelirsen kan çıkar merhametimle aramda
Haster kurbanlık gibi yatırır beni
Bilirim o eski dosttan zerre yok haber de
Konduramam, seni o sanırım işte

Kardeşim olacağı haberini aldığım ve
Kardeşimin öldüğü günler gelince akla
En fenasıysa seni onun yerine koyduğum
Varsın dost demesin kimse bana,
Sen şimdi o hiç sevememiş kalbinle beni
Umarsın ya hala...

Kaldırmam gereken cenazen var
Yüreğimin meydanından arkadaş
Yenileceksem de merhametime
Özür borçluyum öz kardeşlerime
Sırası değil şimdi,
bakarsın ben ölünce...


0 Yorum:

Yorum Gönder