Süpersin Allah'ım

Senin bildiğini senden saklamak saçma olur zaten ama cidden süpersin Allah'ım..Yani söz gelimi o güzel hanımefendi de sevgime bir karşılık bulabilmemi sağlasaydın şu vakit,yani tam da okul değiştirip sıfırdan başlamaya niyetli olduğum vakit ikimiz için de zulüm olacaktı,hadi sen beni boşver de onun içine bana karşı bir sevgi salıp ona benden mahrum kalma acısı yaşatmadığın için sana gerçekten minnettarım..Bakma arada ben de bilmem kaç milyon kulun gibi umutsuzluğa kapılıyorum ama buradaki her acının biteceğine inandığımı hatta şahit olduğumu biliyorsun,bunu sen de hesaba kattın zaten...
Eğer kaderden kastedilen şuan ilerleyişte olan şeyse,bu kadar mükemmelini elbette kimse düşünemezdi ama bunu dile getirmekten de ayrı bir keyif alıyorum inanır mısın.Pardon,o cümlenin sonu biraz saçma oldu sanırım,hani inanmak falan...

Ben saçmalıyorum tabii arada,senin gibi değilim ve olamam da;ama senden korkmuyorum,yani tabii korkuyorum ama o şekil değil,cezandan korktuğum için değil de sana karşı utandığım için korkuyorum;hem aramızda kalsın ama diğerleri ne derse desin,elinde sonunda en kâfir kuluna bile kıyamayıp bağışlayacağını düşünüyorum..Neyse,sen bilirsin tabii,zaten konumuz o değil.Biliyorum bana şah damarımdan daha da yakınsın ama şimdi balkona çıksak,ne bileyim babamın aldığı o çikolatalı gofretten ve armut suyundan da alsak yanımıza,iki lafın belini kırsak çok isterdim.Valla Allah'ım ne yalan söyleyeyim bugüne kadar karşıma o kimsenin tam olarak bilip anlayamadığı ihtiyacım,ruh eşimi çıkaracağına da yine o kimseler yüzünden fazla bir inancım da yoktu içten içe,bunu da tazelediğin için sağol...

Son olarak,en çok neye yanıyorum biliyor musun Allah'ım?(evet biliyorsun)benim kaderimdeki tüm bu ahengi ancak bugün öğle vakti otobanda güneşin sıcağını neredeyse ruhuma kadar çekerken idrak edebilmiş olmama,ama kendimi aptal yerine de koymayacağım,sana haksızlık..Ben yine yazarım ara ara,görüşürüz de demiyorum zaten...☺

1 Yorum: