Aşka Çıkmasın Yollar


Isınasım var sana da, yolları nasıl yapalım
Hani sen içten içe güzel, ben yaralı yüzken;
Ki güzel filmdir, bir tane daha var hatta
"Bu Kız Beni Aşar" adı, biraz bizi anlatır aslında

Biliyorum eski ben değilim, iyiye dönük yüzüm, 
Biliyorum daha umutlu olmaya çalışıyorum, 
Biliyorum, ısrarla iyiyi düşünüp öyle davranmaya çalışıyorum, kendime zarar da vermiyorum artık, bilakis her an bir gülümseme ile güzel bir kelime taşıyorum cebimde her şeye rağmen. 

Yine de şöyle bakıyorum, bir kendime bir sana
Hak etsem bile sevgini, alnımdaki izleri görüyorum. 

Hoşlanmaya üşeniyorum senden, hayatında birinin var olduğunu öğrenip kırılacağım, yoksa bile sevmeyeceksin kırılacağım; kızma bana, bu peşin hükümlerim benden değil, hala arada sırada sırtımda ağrıyan kötü günlerden kalma.

Sana bunu hiç söyleyemeyecek olduğumu bilmek ne acı, sanırım hoşlanıyorum. Özellikle hoşlanmak diyorum, daha ileri bir ihtimalden kendim adına korktuğum öylesine belirgin ki aslında. Ya sana kapılırsam? Sen yakmasan bile canımı, ya ben yakarsam? 

Olursalara yaşanır mı derdin muhtemelen bilsen, yaşanmaz mı, ölünüyor bile. 

Bi'kendime bakıyorum bütün gün evde takılan, çok yakışıklı olmayan, zaten fiziki kusuru olan, orta halli asosyal bi tip; bir de sana bakıyorum aşağı yukarı bunların tam tersi. Hadi çık bakalım işin içinden çıkabilirsen. Kızma bana bu dediklerim için, benim için de bulunduğum gerçeklik bu, ergen gibi tavır yapamayız buna. Hayat bu. Benimki bu.

Senle ben ne alaka kısaca, 
Gerçi benle bile ben ne alaka ama
Anla işte, kalbim de anlasın
Gerek yok yeni bir maceraya, dönsün arkasını gitsin herkese

0 Yorum:

Yorum Gönder