Kabulgen Şiir


Belki de ikimiz, kış güneşinde bile erimeye mahkum iki kar tanesiyiz ayrı düşmüş.
Düşmek de denemez, demek öyleymiş belki
Yine de ister miydim, evet;
Mavisinde bitmesini ufkumun gözlerinin

"Bizden olmaz" gibi aptal peşin hükümleri öldürdüm
Bir yanım keşke, bir yanım neyse şimdi
Kendimden geçsem sen de kalsan, "bizim" hikayemiz olur gibi
Bir erdem olarak, savaş kanına bulaşmadan vazgeçmek. 
Sensizliği de kabul ettim seninle göğsümde


Yazma der aklım bu hikayeyi daha, bitir der diğeri
Bırakacak olurum kalem ağlar, mavi mavi
Kalbimde de aynı öyle akan, büyük bir mavi
Bir yanım kabulgen küskün, bir yanımda umudun
Tutuldu köşeler, çekildi tetik
Tutuldum belki ben de, geri dönüş benim değil

Bir bahane altında uyudum, bir bahane kapı güneşe
Bilmiyorum değen değsin, değsin çaba, ellerimiz
Değer buna, bazı şeylere, değersin, içime
Bilsen ne hissederdin, bilebilseydim
Buna değerdim, güneşe değer, yanmaz ısınırdım

,

0 Yorum:

Yorum Gönder