Yetsem


Keşke yetsem okuyucu, kendime yetemiyorum bunu kabul ettim ama herkese yetebilsem; insan hem kendisine hem başkasına yetemez belki ama kendinden geçince aynı anda herkese yetebiliyor biraz, yeter ki kendini kenarda unutmayı bil.

Herkesin yanında olabilmek aynı anda, herkesin yasını, yarasını karşılayabilmek, ne bileyim en azından orda öylece var olarak bile olsa...
Kabul ediyorum ben bir melek değilim, benim de üzdüğüm, kırdığım, ezip geçtiğim insanlar oldu, hatta açık söyleyeyim hala da bazısının yapılması gerektiğini düşünüyorum ama... Aması, belki de her insan gibi bir yanım küsken dünyaya, ona sarılan yanımı daha büyük tutmaya çalışıyorum, hepsi bu. 

Ben ki yirmi ikimden sonra, güç bela da olsa başka biri olmaya çalışıyorum; daha iyimser, daha güler yüzlü, sevecen... Öyle şeylere rağmen ki bu üstelik.
Olmayıp da ne yapacağım çünkü, seviyorum, iyi bir ihtimal olmayı en azından, çok seviyorum. 

Çoğu şeyi affedemeyeceğim evet, içimde bir yerlerde o öfke dolu yanım hep duracak ben de farkındayım; neyse ki şundan da eminim, o bile, öfke duyarken bile anlayacak da bir yandan diğer yanımı. Peki sen? Sen beni anlıyor musun? 

0 Yorum:

Yorum Gönder