Bil

Aşındır kilidimi, kır, yak, her ne olursa; hiçbir şeyle birlikte anılmayacağım, hiçbir şeyin parçası olmayacağım, sakla ve unut bana dair. Öncesizliğimle kabul et beni, anlamadan da olsa, bir son gün kadar belirgin bak gözlerime, belki unutmazsın, belki biraz kalırım, belki bir gün ben de herhangi biri gibi olabilirim.


Gideceğimi bil, gidiş olduğumu bil, yangınımı bil, bil ama deneme; bil ki kaybettin beni, en az senin suçun bu, herkes, ben bile uzun zaman önce kaybettim kendimi.
Uzaktan anla beni, seveceksen uzaktan, ihtiyacım olan şeylerle tahammül edemediklerimi ayırt edemiyorum; her insan yanılgı, her yanılgı insan, üzülme ama bil, ben iyi olmayacağım.

Bana inan her kimsen, ordan bir yerden, hepsi bu olsun, dahası değil; uzak dur, senin suçun değil... 

Alıştığım şey oldum ben, ihtiyacım olsa da istemiyorum artık hiçbir şeyi. 

0 Yorum:

Yorum Gönder