Alptuğ Söndü


Karanlık işte, o kadar. 
Bir izaha muhtaç bile değil uzun zamandır. 
Sence o kadar önemli mi gerçekten? Değil.
Olsa bilecek kadar yaşlıyım, emin olabilirsin. 
Gelir bana beyazı anlatırsın, gri bile imkansızken
Biliyorum biri beni çekmeden gelmeyeceğim
Ama sen bilmiyorsun, sinirle elini koparabilirim.

Bu ısrar benim için değil biliyorum, unutmaya;
Yerine oturmayan taşları görmemek derdiniz. 
Engelim başınızı çevirmenize, boynu kırık ben
Karanlık işte, o kadar. Bir Alptuğ söndü. 

Zamanın koynuna da yatsam, 
Birden sizden biri de olsam
Yarın sabah birine aşık bile olsam. 
Son çıkış geçti artık, değişmeyecek bir şey.

Karanlık işte, varlığımla yokluğumun farkı
Bilmiyorsun sanıyorsun ama biliyorsun 
Çünkü yokum zaten, ne zaman oldum ki?
Benim bireyselliğim sana bi'şey hissettirmiyorsa
Bir benden söz etmemiz mümkün değildir.

Karanlık işte, ne heves ne tutkum kaldı 

Keşke gidebilseydim, madden ve manen 
Mesele insanlar değil, ilk bunu kabul ettim
bir anda olmasam, çok az kişinin hayatı değişir,
Bundan başladım yaşamaya, en sonundan

Gitmek dediğim çok daha fazlası, biliyorsun
Kendimi unutmak, alternatif bir ben olsaydı
Bu kuru kırgınlıkla çöküp bir yere, yitseydim

Kimse hakkımı aramadı, hesap sormadı
Ben bilmiyor muyum, tepki koyabilirdiniz
Ama yalan, bendim çünkü öteki, benimle bile

Karanlık işte, gidebilsek keşke, hiçliğimle ben öte
Bir Alptuğ söndü, zaten ısınmıyordu. 

,

0 Yorum:

Yorum Gönder