Tedirginlik Vakti


Kendimi özlüyorum okuyucu
Artık asla sıcak olamayacağımı biliyorum
Her şey bana yaklaşsa bile uzaktan bakacağımı

Hareket ettikçe kendini hatırlatan yaralar vardır
Mutlu ve bir hissetsem bile, biri hemen batıverir
Olamadığım o eski ben, bu mesafeler duruşum
Vallahi ben değilim sebebi, ben istemiyorum
Masanın altında bir silah dayalı gibi düşün bana
Ne sen bunun farkındasın ne de şarkıdaki
Ayağı kırılmış o tahta masa.

En çok iyi hissettiğimde kötü hissediyorum,
Eksik puzzle parçasının aynısını yerine koyup
Eksik parçanın kendisine efkarlanıyorum. 
Boşlukların boş olmaları bile değil sorun,
Anlamadığın bu işte, sebebi yetiyor boşluğun.

O gördüğünüz soğukluk, yersiz temkin, katılık...
Biliyorum, "git" der gibi baksam da insanlara
Memnuniyetsiz gibi dursam da varlıklarından
İçimde bana doğrultulmuş tetiğin tedirginliği bu
Görmeseniz de, benim gerçeğim hep buydu.

Siz kendiniz olarak var değilsiniz ki içimde,
Korkarım her biriniz birtakım potansiyelsiniz
Ve biliyorum heba edecek bir umudum daha yok
Kiminiz gider kiminiz kalır ön göremem elbet de
Risk alamam, uzak kalırım gerekirse, artık yeter

Bir kişiye daha dost dersem,
Öyle olsa da olmasa da o
Tetikte beklerim, kendime çekmiş gibi tetiği
Beni bir kere mağaramdan inandırıp çıkardılar
Ve hala ödeyemedim bedelini
O da ödeyemez işte, anlayamayacağı gibi

Bitti güvenle umudun mevsimi,
Çok uzun zamandır tedirginlik vakti.

,

0 Yorum:

Yorum Gönder