Bir Ötenazi Biçimi Olarak Sana Açılmak

Bir ötenazi biçimi olarak sana açılmak.
Rehberimde kayıtlı olmadığı için açmadığım, geri de dönmediğim telefon numaralarısın
Yaşamaya dair sonu rica ederimle biten, göndereni bilinmeyen resmi bir mektupsun avcumda yanan
Evden uzaklaşırken görülen o kargo arabası gibi... artık çok geçsin belki de bilmiyorum
Doğuştan âmâ birinin niteliği bilinmeyen, bitmek bilmeyen rüyasısın bir nevi

Bir ötenazi biçimi olarak sana açılmak
Üzerinde "camı kırınız" yazan bir çekicin kullanılmadığı her güne şükrüce
Pamukluğun indirgerken zararını dikenlerimin, zordur ayrılmak da büsbütün senden
Annemin temizlik arası içip mutfakta unuttuğu yarısı kola dolu bardaklara özenen
Nitekim bir o kadar da yediremeyen yarım kalmışlığı bir "sevgiyle" damarlarımda
İhtimalinin artıp azaldığını bilmemenin telaşını duyarım her nefeste

Sana varmadığından emin olduğum için yollar, sindirdim yavaş kullanmayı
Kekre bir ümidin var ıslak toprak gibi kokar, yeşermeye gün sayar da suyu nerden bilmem
Yavaşça biriken her şeyde sanki izin var, tüm sakinliklerimsin.
Yaşlanıyor muyum sen mi çok güzelsin? Harbiden merak ediyorum sabrın sonu sen misin?
Sana yakışmakla umduğunu bulamamak arası tereddütlerim, gelgitli kişiliğim
Daha iyi olursam çabuk mu gelirsin, sen diye diye kazıklar mı yerim.

Aldanma, bu zamana kadar senliği yakıştırdığım hiçbir kadın sürdüremedi intibanı,
Öyle ki sen dahi olsan gelen, bir ötenazi biçimi olarak yürürlüğe girer sana açılmak.
Altı yanı boş bir zarın sekiz köşesinde adın yazılı gibi talihim anlıyor musun?
Yine de seni beklemek bir yanıyla, sana hazırlanarak arınarak büyümek belki
Dokunmadan sardıran sana yaramı, benden bir parça oluşunla yeten bir o kadar
Cennete gideceğinden emin birinin intiharı gibi tezat bile olsa seni sevmek

Seni beklerken düşen dikenlerim, darbe aldıkça dahi öpmen için zırhsız bıraktığım kanlı derim
Boğulan duygularım, içindeki ışığına rağmen kararan yüreğim
Ben ki her şeyimle...
Beklemeyi bile sevdim, bir otokontrol biçimiydi beklemek seni, törpüledim kötü beni.
Eksik kaldım yine de. Geç kalınmış bir ötenazi olmadan önce...

Gelsen diyorum.
Uzun bir refakate ihtiyacım var.

0 Yorum:

Yorum Gönder