Kadınlara Güvenmek

Şu anda sabah ezanı okunuyor ve ben günlerdir garip hisler içerisinde bulunduğum bu konuda sizlere açılmaya karat verdim..Sizce kadınlara güvenmek nedir,ama lütfen benim açımdan düşünün;yani hayatımda gözlerimin parıldamasına sebep olan ve her zaman yanımda olduklarını hissettiren çok iyi kadınlar var mesela,hatta biri her sabah günaydın mesajı atıyor ki bu benim için hiç de küçük birşey değil.Mesele içimin gittiği kadınlar,yani içimin gittiği ve benim de bomboş kalmama,kötü anlamda içim dışım bir olmasına sebebiyet veren o kadınlar,üstelik de sayılarının azlığı kadar etkileri fazla diğerlerinden...

Şuan sizlere söylemek istemediğim bir iki sebepten,yani geçmiş,söylenenler falandan filandan ötürü bunlar,3 yıl öncesini de 3 ay öncesini de şimdiyle karşılaştığımda dağlar kadar fark olduğundan.."Ne 3 seneymiş be"diye düşünenleri hissedebiliyorum,kaldı ki onlar haksız değil ama o zamanlar şevk vardı,yani birşeye olan umut ve inancının seni iyice alevlendirmesi gibi bir durum;şimdi ise özellikle tüm bunlardan ötürü bu etkinin tam tersine döndüğünü benden önce herkes gözlemliyor zaten..Beni tanımıyorsunuz ama;o bahsettiğim geçmiş dönemlerde ben hiç tartışmasız dünyanın en mutlu insanıydım ama öylesine kısa sürdü ki(bir hafta varsa şanslıyım demektir) bunu pek çok kişi fark edemedi..Deminki gibi tam tersine değil bu sefer,yani kötüyüm ama en kötü,hatta bsna sorarsanız yeterince bile değil;belki bazıları beni bilge kurt olarak gördüğü içindir bu,belki yaşlandığıma bile fazlasıyla inandırdığımdan kendimi...

1 Yorum: