Evlilik Planları

Aslında herşey tam olarak''Evlensem ne olur?''sorusunun cereyan etmesiyle başladı diyebiliriz...

Zannedersem birgün ortada hiçbirşey yokken"Hayatımda biri var,ben evleniyorum!"diyip herkesi panik havasına sokacağım,hatta herkesten gizli evlenip 1 ay sonra falanca kişi ve kişilere "Ben evliyim,sizi eşimle tanıştırayım"da diyebilecek bir potansiyele sahip olduğum kanaatindeyim...
Abi bi'kere benim evleneceğim kadın en başta çok başka olur orası kesin;bohem,sanatsal,özgür ruhlu ve biraz da otoriteye karşı sert bir kimse..O ki yüksek olasılıkla farklı bir millet,köken ya da düşünce grubundan biri olur...
Hatta fazla bilinmedik orijinal bir mesleği olur,kruvatör gibi mesela;belki de alışılmışın ötesi olarak görebileceğimiz"şantiye şefi"falan gibi kadınlarla pek bağdaştırılamamış bir meslek.Onu bunu bırakın da kesin hayatında fazlaca bir yeri olmalı edebiyatın,aksi halde ben içimdeki sevgiyi ona ölsem taşıyamam...

Bence düğünümüzde Türk olarak kesin Mazhar Alanson,Ayna ve yabancı olarak da Bon Jovi ile Metallica falan çalar..Ha bunlar benim de içimi sarmadı,eğer yenilerden isterseniz;Yüzyüzeyken Konuşuruz,Six Pack gibi gruplar,Hüsnü Arkan ve Birsen Tezer gibi vazgeçilmezler,Sezen gibi efsaneler;yabancılardansa Frank Sinatra,Amy Winehouse,Noora Noor,Iyeoka,Bebe,Buika,Lucia,Cibelle,en önemlisi de Tom Waits...
Diyeceksiniz ki hiç mi geleneksel çalmayacak,onu da düşündüm ama eşim ne der bilemiyorum;esasen Hüseyin Kağıt(nam-ı diğer Hüseyin abim),Ankaralı İbocan falan da aklımdan geçiyor...
Damatlık falan da olmazdı zaten,bana kalsa çeşitli serbest sanatçılar gibi şalvar dahi giyebilirim lakin toplum baskısı işte,şimdi bile kınayanlar olduğunu duyar gibiyim;diyorum ki damatlık adı altında beyaz tişört altına siyah keten pantolon ve üzerine de bulduğum herhangi siyah ceket..Gelinlik olarak da balık dedikleri modelleri tercih ederdim,ama tam beyaz değil,farklı renkler de içermesi kaydıyla tabi(mor,yeşil,kırmızı gibi mesela)

Düğün tabii ki de farklı bir yerde olmalıydı,herkesten farklı olmak istediğimden değil tabii ama aynılığın midemi bulandırdığından...
Atakule'de olabilir mesela,ama içindeki uyduruk düğün salonunda değil,tam tepesinde;o kadar çok kişiyi nasıl dolduracaksın diye düşünmeyin,zaten seneyi 2020 diye hesap etsek o zamana sosyal bağlar iyice hafifleyebileceğinden sadece 1. dereceden akraba ve arkadaşlar gelir,olur biter(hatta diğerleri için de Periscope falan yapılabilir aslında...☺
Eveet,bu kadardı,tabii tüm bunlar sadece tek bir 24 saatin ufacık,minicik bir özeti...

1 Yorum:

  1. Helalin var sonuna kadar arkadayım her şart da her daim yolun açık olsun

    YanıtlaSil