Hikayeler

Acı olan bu,koyan bu,üzüldüğümüz bu,canımızı yakan tek şey bu.Mesele ne geçmiş,ne anılar,ne yaşananlar ne de yaşanmayanlar..Hikayeler bitti be,adına aşk dediğiniz,dostluk dediğiniz hatta ne isterseniz dediğiniz bütün hikayeler bitti;evet tek sorun bu,herkes çok değişti,biz ne ara bu hale geldik.Kahretsin demek geliyor insanın içinden,o pek göz önünde bulunmayan en geçmişi inceleyince;evet öyle,geçenlerde bir gece sabaha karşı 5 falan(sabah da diyebilirsiniz) geçmişe dair birşeyler okudum..Şimdiyle karşılaştırdığımdaysa halen inanasım geliyor ama birbirine çok zıt..Neden bahsettiğimi anlatamam burada ve o yüzden mantıksız geldiğinin ve hiçbirşey anlamadığınızın ben de farkındayım ama olsun...
İnsanlar gerçekten değişir mi ya,ben de mi değiştim?Edilen sözlerin ve sözlerimin yavaş yavaş geride kalıyor gibi görünmesi kötü ve öyle de görünüyor...
Bir olaya dair haklı veya haksız,kazanmış veya kaybetmiş olmanız gerekmiyor bu his için;''Hayırlısı olsun''derler ya,işte hayırlısı olduğunda ve bunu bildiğinizde dahi bu hikayelerin bitmişliği canınızı acıtıyor fazlaca...

Çok mu yufka yürekliyiz,çok mu güzel adamlarız,çok mu seviyoruz,pardon''sev-dik'';evet kesinlikle öyle,zira hayatın da bir sınav olduğu kafasından ilerlemek gerekirse,daha çok başarının ancak daha çok zorlukla edinilebileceği düşüncesiyle aslında halimizden müteşekkiriz de..Lakin siz de takdir edersiniz ki bizler de insanız,canımıza da dokunmuyor değil,büyün mesele bundan ibaret aslında...
Topluca baktığımda çok güzel bir hikayem var,içerik olarak değil de daha ziyade raiting bakımından.Film olsa çok tutar belki ama bir yandan da neresinden tutsam elimde kalıyor,bilhakis sanki hayat dediğin böyle olur gibi geliyor...

O kadar laf geveledikten sonra diyeceğim tek şey o ki bana yeni hikayeler lazım,belki eski ama mümkünse de yeni insanlarla,belki aynı ama mümkünse de farklı yerlerde,şimdiye kıyasla da doğru zamanda ve doğru yerde..Çok şey istedim farkındayım,ancak bana bunu sunabilecek insanların yüzdesi bu gerçeğin farkına varıp benim gibi bu amaç için çabalayanların yüzdesinden çok daha fazladır...
Yani madem değişiyoruz,madem fünye çekili biz burada durmamalıyız;o yüzden her insan köşeye sıkıştığında gitmek ister zaten,yoksa çok mu meraklı sanıyorsunuz..Kayıp ve var olmak istiyorum aynı anda,benzersiz birşeyler ifade ediyor olmak istiyorum birilerine;hemen acitasyona bağladığımı düşünebilirsiniz ama o şekilde de ölmek istiyorum,arkamdan üzülsünler de istemiyorum,unutsunlar zaten istemiyorum ama unutacaklarını da bal gibi biliyorum..Çok mızmız bir adamım di'mi ben,tutkun ve düşkünüm,kendime hakim olamıyorum...
Biryerlerde birşeyler var ve onlara ulaşırsak ölmek saçma da olsa hayatın bir amacı olup amacına ulaştığın takdirde sonlanacağını da düşünürsek tüm bu aradıklarımız amaç içinde sebep ve sebep içinde sonuç halini almazlar mı,işte en çok bu varsayımı seviyorum,buna inanıyorum...

0 Yorum:

Yorum Gönder