Yaşamak

Yaşamak tuhaf şeydir düşününce,yaşamamanın ne olduğunu bilmediğimizden onu yaşamakla karşılatıramayız ve hangisi daha iyi seçemeyiz.Aklımızdan bir kere bile olsa geçirmişizdir''Ölsem de gitsem!''diye.Hepimizin kendimize göre çeşit çeşit sebeplerimiz var ve anlaşılan bu sebepler o kadar güçlü ki bizi bilmediğimiz bir şeyi yapmaya zorlayabiliyor.Hayatın kahpeliği de bu işte.Sen onun için canını verirsin,o sen ne yaparsan yap ulaşılamazdır.Lanet olsun diyorum bazen.Şansızlıklarım diz boyu,13 senedir belkide hiçbirinizin başına gelmeyen birçok sey geldi başıma,umursamadım aslında,çünki hiçbiri bunun kadar acıtmamıştı.Ona sesleniyorum.SEN KİMSİN,ANİDEN KARŞIMA ÇIKIP DA KALBİMİ ÇALABİLECEK KADAR USTA BİR YAN KESİCİMİSİN.NEDEN BENİ SEÇTİN,ONCA KİŞİ VARKEN NEDEN BENİ SÜRÜKLEDİN PEŞİNDEN.HEPSİNE RAZIYIM TAMAM DA,NEDEN EVET DEMEDİN.BİTMEYEN YANLIŞIN,OLMAYAN DOĞRUNU GÖTÜRDÜ.SORARIM SANA BE ZALİM,ŞİMDİ NE YAPACAKSIN BANA,DAHA NE KADAR ÜZECEKSİN BENİ!Ben ki hiç gitmeyecek bir Mecnun,sen ki hiç gelmeyecek bir Leyla

0 Yorum:

Yorum Gönder