Sahte Mutluluklar

Çoğu insan mutlu olduğunu zanneder.Oysa ki o insanlar sadece mutsuz değildirler,ama mutlu da değildirler.Mutluluktan kastettiğimiz nedir,kendimizi iyi hissetmemiz mi,yoksa kendimizi kötü hissetmememiz mi.Gerçek mutluluk kendimizle ilgili birşeyi hissetmek değil de hayatla ilgili birşeyi hissetmektir.Mesela''Ben çok güzelim''diyen bir insan mutlu değildir,sadece orta halden biraz daha iyi hissediyordur kendini.Ama''Dünya çok güzel,çiçekler,kuşlar,güneş...''diye düşünen birisi mutludur.Bunun sebebi ise sadece bir an için değil,tam tersine kalıcı bir mutluluk olmasıdır.Siz siz olun,yaşama olumlu bakın.Şimdi diyorsunuzdur''Ya iyi hoş admin de,o zaman sen niye olumlu bakmıyorsun?''diye...

Bunun cevabını ben de bilmiyorum,bunun cevabı benim içimde ama henüz bulamadım.Dünyanın oluşma amacı da budur zaten,insanın kendini keşfetmesi ve bu keşfine dayanarak kendine ve çevresine daha iyi bir yaşam sunmasıdır.Mutluluğun gerekçelerinden biri ise çok düşünmemektir.Elbette ben demiyorum ki hiçbir meseleyle uğraşmayın.Sadece küçük sorunları kafanızda büyütmeyip,büyük sorunlardan da kurtulamayacağınız hissine kapılıp kendinizi çaresiz hissetmeyin.İnanın ki bunları uyguladıktan sonra yaşadığınızın farkına varacaksınız...

Yaşamak da böyle birşeydir,yaşıyorsunuz evet ama yaşamın o tadını pek de alamıyorsunuz.Eğer ki bu adımları uygularsanız.''Yaşıyorum ve çok mutluyum!!''diyeceğinizden eminim...

0 Yorum:

Yorum Gönder