İyi Ki


Sevmek güzel şeymiş be okuyucu, bakma bana hep öyleydi aslında da yanlış ellere verdiğinde sana doğrultulmuş bir silaha dönüyor; bazen de doğru kişiye veriyorsun, olmuyor önce, seneler sonra bir bakıyorsun olmuş. Hayat işte, çok da sorgulamamak lazım belki. 😊

İşin komik yanı, bütün bu modern dünya laf salataları arasında bocalayınca insan, alışmamış kafada durmayan şapka gibi idrak edemiyor bazı şeyleri. Eskiden basitti, çıkma teklif ederdin ve evet ya da hayır cevaplarını alırdın, hiç cevap almasan da hayır olurdu ve her şeyi bilirdin. 
Ama şimdi benim gibi adamların, biraz bu işlere yabancı, biraz yabani, biraz da tüm çevresiyle zaten sıcacık olan adamların bir şeyleri anlaması temelli güç.
Karşındaki onca sinyal atıyor sana karşı boş olmadığına, sense "Kesin kafamda kuruyorumdur, boşuna umutlanmayayım." diyorsun geçmiş de olduğu için işin içinde, arkadaşça bakıyordur diyorsun, olmaz kesin ve üzülmeyeyim diye kendine aklınca set çekiyorsun ama gönlün o kadar karışıyor ki, sonunda bir bakmışsın dünyalar güzeli kız sana, ettiğiniz şeyin flört olduğunu açıklamaya başlamış.

Ben buraya pek fazla iyi şey yazmadım biliyorum, fırsat olmadı ne yapayım; beklemek değiyormuş oysa gördünüz mü? Yeterince iyi olan şeyler beklenmeli. Bir sene her gün aynı saatte aynı yerde beklediğim, ardından çok uzun süre haber bile alamadığım kadın şimdi yanımda, kim bilebilirdi ki... Ne o, ne ben, ne yollar, ne günler... Bir araya gelmemiz gereken bir yer varmış ve geldik.

İyi ki o kış günü bahçe kapısından dışarı çıkmış, omzuma dokunmuş; ilk kıvılcımın o günden yandığını ben bile yeni yeni anlıyorum, iyi ki her gün oraya oturup gözlemişim yolunu, öyle olmasaydı bugün yine karşılaşıcaksak bile bilemezdik ikimiz de onu bu kadar sevdiğimi. Ondan öncesinde hayatımda iz bırakan kadınlara da teşekkür ederim, onlar bana bu kadar kötü davranmasa ben bugün onun değerini bu kadar bilemez ve en fazla vasat bir adam kadar sevebilirdim... Üstelik kendisi için de geçerli bu, o zaman birlikte olsaydık bu kadar sevdiğimi bilemezdi, herkes gibi, sıradan çinko karbon pil gibi sanırdı beni ve ona olan aşkımın mahiyetini.
Onunla tanışana kadarki ve o gittikten tekrar karşılaşana kadarki zaman, zamanın kendi içinden bakarken son derece kötü ve yalnız gelirken, şimdiyse adeta iyi ki öyleymiş diyorum çünkü hepsi bugün içinmiş, artık biliyorum. İyi ki bekledim. Bekledim iyi ki. İyi ki.

Herkes beklenmez okuyucu,
Ama bazen gafletten değil de gerçekten tanıdığın için beklersin birini,
Öylesi bir gün geliyor işte. 

0 Yorum:

Yorum Gönder